Djdekker

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nummerbehoud

Mijn nummerbehoud aanvraag is afgewezen inzake bestelling 317634791

 

Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Djdekker 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, een afwijzing is natuurlijk nooit leuk. Wat de reden is kan je alleen opvragen bij Vodafone. Dit is een klanten helpen klanten Community en wij kunnen je dan ook niet helpen. 
 

Wat je kan doen is de klantenservice bellen, of een chat starten. Of wacht op iemand van Vodafone die hier regelmatig langs komt en voor je kan kijken wat er is. Hou in ieder geval rekening met de BKR toetsing, die gooit vaak roet in het eten. Wil je dat iemand van Vodafone er hier naar kijkt, geef dan al je gegevens op bij je profielinstellingen en heb nog even geduld. Anders de klantenservice contacten! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Djdekker 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, een afwijzing is natuurlijk nooit leuk. Wat de reden is kan je alleen opvragen bij Vodafone. Dit is een klanten helpen klanten Community en wij kunnen je dan ook niet helpen. 
 

Wat je kan doen is de klantenservice bellen, of een chat starten. Of wacht op iemand van Vodafone die hier regelmatig langs komt en voor je kan kijken wat er is. Hou in ieder geval rekening met de BKR toetsing, die gooit vaak roet in het eten. Wil je dat iemand van Vodafone er hier naar kijkt, geef dan al je gegevens op bij je profielinstellingen en heb nog even geduld. Anders de klantenservice contacten! 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Djdekker . Welkom hier!

Ik kijk graag voor je na wat er mis is gegaan! Wil je je profiel aanvullen met de nodige gegevens? Dan duik ik er voor je in ^^. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic