ct

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nummerbehoud van vodafone Red naar simonly werkt niet

Beste Lezer,

Ruim zes weken ben ik telefonisch niet meer bereikbaar. Na de omzetting van mijn Vodafone Red abonnement naar sim only heb ik op het internet mijn nummer doorverwijzing geactiveerd. Mijn oude nummer naar de nieuwe simcard.

Daarna zeven keer contact opgenomen via de telefoon en de chat. De telkens wisselende medewerker beloofde mijn elke keer, na eindeloos wachten, dat dit doorgegeven zou worden. Want de betreffende medewerker kon dit zelf niet bewerkstelligen. U ontvangt van ons, binnen een aantal dagen, bericht via de e-mail. Was dan iedere keer hetzelfde antwoord.

Ben erg nieuwsgierig of een boodschap via dit kanaal wel enig effect zal gaan opleveren?

Groet van een klant die volledig ten einde raad is.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi ct

Welkom op de community!
Als ik je bericht zo lees, kan ik me heel goed voorstellen dat je ten einde raad bent.:disappointed:
Ik begrijp dat je hier dan ook een oplossing in wilt zien. Helaas is het via de community niet mogelijk om in onze "klant" systemen te gaan wegens privacy redenen.

Kun je mijn collega's een berichtje sturen via Facebook of Twitter zodat we het via daar oppakken voor je?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi ct

Welkom op de community!
Als ik je bericht zo lees, kan ik me heel goed voorstellen dat je ten einde raad bent.:disappointed:
Ik begrijp dat je hier dan ook een oplossing in wilt zien. Helaas is het via de community niet mogelijk om in onze "klant" systemen te gaan wegens privacy redenen.

Kun je mijn collega's een berichtje sturen via Facebook of Twitter zodat we het via daar oppakken voor je?
ct
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag Steven,
Bedankt voor de reactie. Heb geen FB of Twitter.
En heb al zo vaak aan de chat gehangen met als resultaat 0,0.
Ben vanaf 8 september al niet meer bereikbaar.
Ongelooflijk dat Vodafone überhaupt kan blijven bestaan op deze manier.
Als je nog een suggestie hebt hoor ik het graag.
groet, Cees
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @ct,

Ik begrijp je frustratie, net als Steven, maar via de Community zijn we beperkt hierin. De beste optie is inderdaad wederom contact met onze klantenservice. Je kunt eventueel ook met ons chatten als je dat fijner vindt.

Groetjes,
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
We zijn benieuwd naar een update @ct. Mochten we deze niet meer ontvangen, dan wordt dit topic op korte termijn gesloten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic