LV

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nummerbehoud nieuw simkaartnummer

Mijn abonnement van Vodafone gaat 16 februari om naar een Tele2 abonement met nummerbehoud. Ik wil mijn simkaart vervangen door een Micro-simkaart voor mijn Iphone omdat ik deze anders een maand niet kan gebruiken. Nou heb ik bij mijn nummerbehoud mijn huidige simkaartnummer aangegeven. Is het erg dat ik dan van simkaart verander nog voordat de nummerovername heeft plaatsgevonden?

Excuses voor het dubbele bericht, verkeerde categorie..
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo LV,

Ja, dat is wel degelijk erg.
Op het moment dat Vodafone jouw nul-zes-nummer overzet naar de Vodafone-micro-sim-kaart (voor jouw iPhone), dan wordt jouw reguliere Vodafone SIM-kaart een waardeloos stuk plastic.

En dat SIM-kaart-nummer van je reguliere SIM-kaart wordt verwijderd uit de systemen van Vodafone.

Daardoor gaat nummer-overdracht naar Tele2 gegarandeert niet door op 16 Februari 2014. Want de systemen die moeten zorgen voor nummer-overzetting, herkennen jouw reguliere SIM-kaart-nummer niet meer. Dat nummer was immers verwijderd uit de systemen van Vodafone.

Het is dus beslist noodzakelijk dat je het nummer van de Vodafone micro-SIM-kaart doorgeeft aan de afdeling nummer-overdracht van Tele2.

En het liefste zo snel mogelijk.
Nummer-overdracht neemt altijd tenminste 30 dagen administratieve verwerkingstijd in beslag.
Kudo' s zijn altijd welkom 🙂

Succes !


Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic