arnouds

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nummerbehoud en nieuw abo

Dag, ik heb op 9-1-15 een telefonische order geplaatst, met nummerbehoud vanaf telfort.
Mijn nieuwe abo zou ingaan op 9-2-2015.
Nu kreeg ik een mail dd. 2-2-2015 dat de aanvraag nummerbehoud is gestart(nu pas!?).
Bij opvragen online orderstatus staat: "goedgekeurd, u gaat over per 2-3-2015", dit is dus een maand later!?.
Tegelijkertijd ontving ik een mail met zelfde datum dd. 2-2-2015 dat om een leveringsafspraak te maken.

Ik kan het nu niet meer volgen, kunt u mij hierbij helpen, c.q. een en ander verduidelijken.

Ook had ik een duosim besteld, dit zou door een medewerker die ik sprak worden aangevraagd; het is namelijk de de enige reden dat ik van telfort overstap, deze bieden geen duosim.
Kunt u daarom tevens nagaan of deze inderdaad wordt meegeleverd, ik kan dit nergens nagaan.

de order ID is: ONLINE-RIS-20150202-084541946-75

Dank.
5 Reacties 5
arnouds
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Een 1 voor jullie service op en schaal van 1-100...

1.) Mijn telefonisch doorgesproken order 8-1-2015 loopt _kennelijk_ fout door een later opgetreden computerstoring in jullie systeem.
2.) Ik krijg daar op geen enkele manier wat over te horen, de order wordt 3,5 week later, zonder mij ter informeren, door een medewerker opnieuw geplaatst. De ingangsdatum van mijn nieuwe abo schuift op met 1 maand, nogmaals, zonder _enkele_ berichtgeving van jullie kant
3.) Ik krijg een mail 2-2-2015 met "bedankt voor uw online bestelling..."!. Ik begrijp dit niet, ik heb 9-1-2015 al precies eenzelfde bevestiging gehad, en nu is er ook een ander ordernummer? N.a.v. daarvan bel ik maar eens op om te horen waar deze mail ineens vandaan komt.
4.) Ik krijg een medewerker van de orderstatus na ca. 10 minuten in de wachtrij te hebben gestaan om 8.20 uur met stampende techno op mijn oren als wachtmuziekje. E.a.a. blijkt een gevolg van een storing medio jan 2015 in de systemen van Vodafone als gevolg waarvan bepaalde orders zijn geannuleerd door Vodafone. De medewerker vindt het wel vreemd dat ik helemaal geen bericht hiervan heb gehad, zeker aangezien een verkoopmedewerker op 2-2-2015 (waarom toen ineens!?) de order handmatig opnieuw heeft ingevoerd. Ik vind dit ook erg raar en nogal onbevredigend. De medewerker verwijst me naar desbetreffende verkoopmedewerker, want zij gaat alleen over de (nieuwe) orderstatus. Ik vraag of ze mij kan doorverbinden, maar dat kan niet. Ik moet opnieuw naar hetzelfde nummer bellen, en dan optie 1 kiezen.
5.) Ik doe dit dan maar, de wachtrij is nu 20 minuten (ik heb inmiddels verschillende malen gebeld op verschillende tijdstippen, en de wachtrji is meestal "gemiddeld 20 minuten". Hulde!). Een verkoopmedewerker (een andere) geeft mij gelijk, ze hadden het anders moeten doen. Geen sorry, want "sorry is the hardest word" (elton john/b. taupin).
6.) Ik krijg ook een mail 2-2-2015 over een aflevering door Dynalogic om de bestelling af te leveren. Bestelling? Die net 2-2-2015 opnieuw is ingevoerd?? Ik denk, het zal wel goed zijn, dus ik maak een afspraak, voor 4-2-2015 tussen 1000 en 1500.
7.) Ik zit op 4-2 netjes vanaf 900 uur thuis te wachten op de koerier. Ik krijg een sms om 1130 uur, de koerier verwacht er om 1215 uur te zijn. Mooi! 1245 nog niemand gezien. Ik bel Dynalogic (google ze eens..), 45 ct/minuut(!?), 7x maximaal aantal keer over laten gaan; niemand neemt op. Ook geen nieuwe sms. Ik besluit mijn mail maar eens te checken. Wat schetst mijn verbazing. Een mail van Vodafone. Of ik een nieuwe afleverafspraak wil maken. De aflevering is niet gelukt. Ik heb dus op geen enkele manier iets van hem of Dynalogic vernomen na de sms van 1130 uur.

Ik denk dat ik de hele bestelling maar afblaas, heb er een heel slecht gevoel over gekregen...
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo @arnouds Zo te lezen gaat daar een hoop niet goed. Ik kan me je frustratie goed voorstellen. Dit is namelijk niet zoals het hoort te gaan en een slechte start. Via het forum kan ik je helaas niet van meer informatie voorzien. Ik ga ervan uit dat onze collega's je met de beste bedoelingen - binnen hun mogelijkheden - zo goed mogelijk proberen te helpen. Dat de aflevering ook is misgegaan is natuurlijk extra balen. In ieder geval excuses voor het ongemak. Ik hoop dat we deze slechte start in de toekomst toch goed kunnen maken.
renskee93

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoihoi,
Ik heb nummerbehoud aangevraagd voor 11feb.
Ik kreeg een bevestiging via de mail dat het werd verwerkt en dat ik de status kon volgen.
Nu bijna een week later zie ik nog steeds staan dat het nummerbehoud niet is aangevraagd of dat ze de info niet kunnen weergeven.

Ik heb contact gezocht met de chat klantenservice. Deze zegt dat ik meerdere verzoeken heb gestuurd, waardoor het nummerbehoud pas 3maart ingaat.
En dat dit niet meer kan worden aangepast.

Aangezien dat ik maar 1 verzoek heb gestuurd, ligt de fout niet bij mij. Ik had graag dat dit werd opgelost en mijn nummerbehoud toch 11feb ingaat. Want ik vind dit heel vervelend!
arnouds
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nobody is perfect, ik vond het vooral vervelend dat er helemaal niet over is gecommuniceerd.
Bedankt, en groet, arnoud
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @renskee93
Via het forum kunnen we helaas geen individuele cases beantwoorden. In deze link zie je de uitleg hierover.
Je geeft aan dat je een en ander al uit hebt laten zoeken. Ik neem aan dat je hetgeen je hier meldt ook in die chat hebt aangegeven. Mocht je verder erover in gesprek willen gaan, dan zie je in de link de mogelijkheden die we daarvoor bieden.

Groetjes, Per


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic