Een 1 voor jullie service op en schaal van 1-100...
1.) Mijn telefonisch doorgesproken order 8-1-2015 loopt _kennelijk_ fout door een later opgetreden computerstoring in jullie systeem.
2.) Ik krijg daar op geen enkele manier wat over te horen, de order wordt 3,5 week later, zonder mij ter informeren, door een medewerker opnieuw geplaatst. De ingangsdatum van mijn nieuwe abo schuift op met 1 maand, nogmaals, zonder _enkele_ berichtgeving van jullie kant
3.) Ik krijg een mail 2-2-2015 met "bedankt voor uw online bestelling..."!. Ik begrijp dit niet, ik heb 9-1-2015 al precies eenzelfde bevestiging gehad, en nu is er ook een ander ordernummer? N.a.v. daarvan bel ik maar eens op om te horen waar deze mail ineens vandaan komt.
4.) Ik krijg een medewerker van de orderstatus na ca. 10 minuten in de wachtrij te hebben gestaan om 8.20 uur met stampende techno op mijn oren als wachtmuziekje. E.a.a. blijkt een gevolg van een storing medio jan 2015 in de systemen van Vodafone als gevolg waarvan bepaalde orders zijn geannuleerd door Vodafone. De medewerker vindt het wel vreemd dat ik helemaal geen bericht hiervan heb gehad, zeker aangezien een verkoopmedewerker op 2-2-2015 (waarom toen ineens!?) de order handmatig opnieuw heeft ingevoerd. Ik vind dit ook erg raar en nogal onbevredigend. De medewerker verwijst me naar desbetreffende verkoopmedewerker, want zij gaat alleen over de (nieuwe) orderstatus. Ik vraag of ze mij kan doorverbinden, maar dat kan niet. Ik moet opnieuw naar hetzelfde nummer bellen, en dan optie 1 kiezen.
5.) Ik doe dit dan maar, de wachtrij is nu 20 minuten (ik heb inmiddels verschillende malen gebeld op verschillende tijdstippen, en de wachtrji is meestal "gemiddeld 20 minuten". Hulde!). Een verkoopmedewerker (een andere) geeft mij gelijk, ze hadden het anders moeten doen. Geen sorry, want "sorry is the hardest word" (elton john/b. taupin).
6.) Ik krijg ook een mail 2-2-2015 over een aflevering door Dynalogic om de bestelling af te leveren. Bestelling? Die net 2-2-2015 opnieuw is ingevoerd?? Ik denk, het zal wel goed zijn, dus ik maak een afspraak, voor 4-2-2015 tussen 1000 en 1500.
7.) Ik zit op 4-2 netjes vanaf 900 uur thuis te wachten op de koerier. Ik krijg een sms om 1130 uur, de koerier verwacht er om 1215 uur te zijn. Mooi! 1245 nog niemand gezien. Ik bel Dynalogic (google ze eens..), 45 ct/minuut(!?), 7x maximaal aantal keer over laten gaan; niemand neemt op. Ook geen nieuwe sms. Ik besluit mijn mail maar eens te checken. Wat schetst mijn verbazing. Een mail van Vodafone. Of ik een nieuwe afleverafspraak wil maken. De aflevering is niet gelukt. Ik heb dus op geen enkele manier iets van hem of Dynalogic vernomen na de sms van 1130 uur.
Ik denk dat ik de hele bestelling maar afblaas, heb er een heel slecht gevoel over gekregen...