Farabella

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

nummer toch bekend

Ondanks mijn ‘nee’ kwam ik er gister achter dat mijn telefoonnummer toch bekend bleek te zijn in het telefoonboek! Ik vind dit wel heel erg! Iedereen heeft zijn/haar reden om hier ook niet voor te kiezen en neemt u maar van mij aan dat mijn keuze hiervoor heel terecht was. Een grote teleurstelling en een deuk in mijn vertrouwen richting Vodafone!
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Farabella
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je je nummer al een lange tijd of heb je dit nummer pas gekregen bij Vodafone?
Als je dit nummer al een lange tijd hebt dan is het natuurlijk slordig dat je in de gids staat en dan zou je eens onder My Vodafone kunnen kijken of je het daar uit kan zetten. Mocht je nu net een nieuwe aansluiting hebben dan kan het zijn dat het nog online staat van de vorige eigenaar. Of staat ook echt jou eigen info daar?

Via My Vodafone kan je online kijken onder het kopje Service (in het menu) en dan Privacy (helemaal onderaan). Daar staat bij Privacy Instellingen een vinkje of je nummer afgeschermd moet worden op andere rekeningen. Daarnaast kan je ook bij mijnnummervermelding.nl inzien of je gegevens door Vodafone worden verstrekt aan telefoongidsen en nummerinformatiediensten. Je kan ook je voorkeuren wijzigen op deze pagina.

Erg vervelend en ik hoop dat je hier weer een stukje verder komt om het uit te zetten en te zorgen dat niemand je nummer meer kan zien online. Succes in ieder geval en hoor wel of het is gelukt of niet. Veel kan ik niet doen, ben ook maar een klant bij Vodafone, maar helpen denken kan ik altijd. Anders de klantenservice van Vodafone bellen of een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Deze kunnen wel in het systeem voor je kijken en eventueel daar aanpassingen maken voor je.
Farabella
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb mijn nummer idd al langere tijd.
Gister had ik contact met Vodafone waardoor ik erachter kwam en is dan ook uit gezet..
dankjewel voor je feedback!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Farabella wrote:
Heb mijn nummer idd al langere tijd.
Gister had ik contact met Vodafone waardoor ik erachter kwam en is dan ook uit gezet..
dankjewel voor je feedback!

Graag gedaan 🙂
Fijne dag nog gewenst
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic