dagmarH

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nummer overplaatsing - bestelling mocht niet afgeleverd worden

Hallo,
 
Ik heb samen met mijn vader een bestelling geplaatst voor een mobiel met abbonnement. Vandaag zou hij afgeleverd worden, maar omdat mijn oudes niet thuis waren mocht de bestelling niet afgeleverd worden. Mijn zus is echter 18, maar ook zij mocht hierbij  niet helpen. 
Het probleem is, is dat ik mijn nummer laat overplaatsen naar de nieuwe mobiel, zodat ik geen ander nummer hoef te krijgen. Per 3 september zou het nummer bij de nieuwe mobiel horen.
 
Hoe gaat dit nu verder? Ik heb de mobiel niet gekregen en word ik hier nou nog verder mee geholpen? Of moet ik een nieuwe bestelling plaatsen terwijl mijn nummer 3 september op die nieuwe mobiel komt te staan, terwijl ik er niet eens over beschik. 
Wordt het hele gebeuren geblokkerd?
 
Ik maak he hier nu toch wel een beetje zorgen over.
 
Met vriendelijke groet,
 
Dagmar Hilhorst
2 Reacties 2
speedyjohan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hey
 
ik heb helaas ook geen antwoord op je vraag, maar wel lullig dat ze niet eens de moeite nemen om te reageren, ik had ook een vraag gesteld over nummerbehoud, maar niks gekregen, gewoon raar
 
groetjes
hankiepankie

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hey Dagmar,
 
Staat het abonnement ook op naam van je vader? Dan is het opzich wel logisch dat hij thuis moet zijn om het toestel aan te nemen...
Heb je wel aan de koerier gevraagd of hij nog een tweede keer langskomt met je telefoon?
 
Gr.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic