Mariodv

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nummer na overlijden

Ik vind het respectloos dat Vodafone een 06 nummer van iemand die nog geen jaar is overleden opnieuw uitgeeft.
dit terwijl mij is verteld dat dat niet zou gebeuren. Iemand ervaring mee?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Mariodv

Allereerst gecondoleerd en heel veel sterkte in deze moeilijke periode!

Helaas wordt na een bepaalde tijd een nummer weer vrijgegeven zodat het nummer weer in gebruik kan worden genomen.

Ik kan helaas niet oordelen over het gesprek met mijn collega en/of toezegging hier van omdat ik er niet bij aanwezig ben geweest. Dit is ook de reden dat ik dit in het midden laat.
Echter vind ik wel dat als er een toezegging wordt gedaan, dit ook nagekomen moet worden.
Namens VodafoneZiggo mijn excuses voor het ongemak. Ik kan mij voorstellen dat je hier van schrikt!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Mariodv
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je dit overkomt. Kan me goed voorstellen dat je hier van bent geschrokken. Ik begrijp alleen even niet hoe je nu weet dat het nummer alweer is uitgegeven? Normaal gezien zit daar een lange tijd tussen maar hoeveel dit is, geen idee.

Of andere mensen hier ervaring mee hebben is eigenlijk niet relevant. Het is voor jou vervelend en dat is belangrijker, lijkt me. Wat de reden is, geen idee. Normaal zou ik zeggen, bel de klantenservice van Vodafone. Maar in dit geval denk ik dat het niet zoveel uit maakt want het nummer is nu toch al uitgegeven.

Nogmaals, ik vind het erg vervelend voor je. Bij deze wil ik je sterkte wensen. Het is niet nix.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Mariodv

Allereerst gecondoleerd en heel veel sterkte in deze moeilijke periode!

Helaas wordt na een bepaalde tijd een nummer weer vrijgegeven zodat het nummer weer in gebruik kan worden genomen.

Ik kan helaas niet oordelen over het gesprek met mijn collega en/of toezegging hier van omdat ik er niet bij aanwezig ben geweest. Dit is ook de reden dat ik dit in het midden laat.
Echter vind ik wel dat als er een toezegging wordt gedaan, dit ook nagekomen moet worden.
Namens VodafoneZiggo mijn excuses voor het ongemak. Ik kan mij voorstellen dat je hier van schrikt!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Als ik er nog even op terug mag komen. Gisterenavond waren we bij mijn schoonvader op bezoek en die vertelde mij, eigenlijk best heel toevallig, dat zijn vriendin haar nummer ook is vrij gegeven (dit door T-Mobile en binnen 1 jaar). Hij zag dit omdat hij nog haar op WhatsApp had staan en opeens stond daar een andere foto bij. Hij begon met chatten en toen zei de vrouw dat ze net een nieuw abonnement had afgesloten en dit nummer had gekregen.

Ze lieten mijn schoonvader weten dat het nummer minimaal 1 jaar en bij overlijden 1,5 jaar aanhouden voor ze het nummer afgeven. Dit is bij hem dus ook niet gedaan en kan je hierbij melden dat het bij meer mensen voor komt en zelf bij andere providers. Natuurlijk heel vervelend en in deze periode een klap als je hier een herinnering van krijgt, op deze manier, maar daar is denk ik niet veel aan te doen.

Wat Steven al zegt, excuus is op z'n plaats en ook ik kan me voorstellen dat je er van schrikt. Ook mijn schoonvader was er van geschrokken (en de toen overleden vrouw haar kinderen hadden deze zelfde reactie).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic