Joseppe

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nummer behoud, van zakelijk naar privé

Beste lezer,

Vandaag is mijn nieuwe abonnement ingegaan van zakelijk naar privé, moet ik een nieuwe simkaart aanvragen?

De omzetting van zakelijk naar privé is geregeld door mijn werkgever, simkaart is reeds geactiveerd.

In de de e-mailwisselingen van zowel de werkgever als Vodafone wordt daarover geen informatie gegeven.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Joseppe 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je een nieuwe simkaart hebt ontvangen dan moet je die nu gebruiken. Heb je die niet ontvangen dan kan je gewoon je huidige simkaart gewoon blijven gebruiken. Dan is het alleen wisseling van naam. Maar heb je wel een nieuwe simkaart ontvangen dan kan je die erin stoppen en dan zou die moeten werken en je oude simkaart niet meer. 

Als je nieuwe simkaart nog geactiveerd moet worden dan kan je dit regelen via de klantenservice van Vodafone. Normaal kan je dit doen via My Vodafone maar kan me voorstellen dat jij deze nu niet in beheer heeft. Dus is bellen, of een chat starten, het beste om om te zetten. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Joseppe 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je een nieuwe simkaart hebt ontvangen dan moet je die nu gebruiken. Heb je die niet ontvangen dan kan je gewoon je huidige simkaart gewoon blijven gebruiken. Dan is het alleen wisseling van naam. Maar heb je wel een nieuwe simkaart ontvangen dan kan je die erin stoppen en dan zou die moeten werken en je oude simkaart niet meer. 

Als je nieuwe simkaart nog geactiveerd moet worden dan kan je dit regelen via de klantenservice van Vodafone. Normaal kan je dit doen via My Vodafone maar kan me voorstellen dat jij deze nu niet in beheer heeft. Dus is bellen, of een chat starten, het beste om om te zetten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic