Dushi Jess

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nummer aan red together toevoegen

Bij mediamarkt een nieuwe telefoon gekocht. Volgens de verkoper kon ik  met een nieuw tel nummer Die meteen aan mijn red together account toevoegen. Het nummer staat inderdaad in mijn account maar apart! Gevolg.. kan wel bellen maar verder niks en betaal daar extra voor. Het speciale nummer bij Vodafone gebeld. Moest een ingewikkeld online formulier invullen. Inclusief kopie paspoort en een maand bankrekening saldo.. gedaan. Echter het nummer is na 2 weken nog steeds niet toegevoegd en ik hoor ook niks van Vodafone.. wat te doen? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Dushi Jess . Welkom hier!

Dat je hier chagrijnig van wordt, dat snap ik wel. Want echt soepel gaat het duidelijk niet. 

Zou je me in een privébericht kunnen sturen welk nummer het hoofd red together abonnement moet zijn en welke de extra? 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Dushi Jess 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard heel vervelend als je denkt gelijk toegang te hebben tot een nieuw nummer en het werkt niet. Begrijp ik goed dat je een 2e 06 nummer (account) op je eigen klantnummer hebt aangevraagd bij Vodafone? 

Het apart staan van je nummer in je My Vodafone app heeft er eigenlijk niet zoveel mee te maken dat je wel kan bellen maar verder niets. Dat staat echt los van elkaar, als ik zo vrij mag zijn om dit te melden. Heeft MediaMarkt je 2e aansluiting wel op je huidige Red Together klantnummer geplaatst of hebben ze zomaar een nieuw Red Together Extra aangeschaft met een nieuw klantnummer?

Ik verwacht dat het niet helemaal goed is gegaan tussen MediaMarkt en Vodafone en dat je daarom nogmaals alles aan Vodafone hebt moeten toezenden. Dat je nu na 2 weken nog niets hebt vernomen is natuurlijk wel heel vreemd. Nu werk ik niet bij Vodafone maar @Lycke Vodafone is werkzaam bij Vodafone en toevallig ook nog aanwezig vandaag. Misschien dat die even met je mee kan kijken wat er nu aan de hand is. 

Zou je dan aub bij je profielinstellingen alle gevraagde informatie willen invullen. Dan kan ze gelijk met je mee kijken in je account wat er mis gaat, of juist goed. Wat je moet invullen en waar, kan je hier lezen voor extra hulp. Succes in ieder geval en het gaat zeker goed komen. 

Dushi Jess
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb alle info ingevuld. Hopelijk kunnen jullie zien waarom het laatste aangevraagde telefoon nummer niet in de Vodafone red together is gevoegd. Ik heb 2 weken geleden gebeld met het telefoon nummer van van het Red Together team. Van hun moest ik een heel formulier invullen en dat zou het nummer binnen 2 weken bij de andere nummers gevoegd worden. Nog steeds niet gebeurd en wordt er nu toch echt wel chagrijnig van.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Dushi Jess . Welkom hier!

Dat je hier chagrijnig van wordt, dat snap ik wel. Want echt soepel gaat het duidelijk niet. 

Zou je me in een privébericht kunnen sturen welk nummer het hoofd red together abonnement moet zijn en welke de extra? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic