lottchen

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

nr geblokkeerd na niet betalen rekening abonnement.

hallo, ik was ietsjes te laat met rekening betalen van mijn abonnement, en mijn nummer werd geblokkeer, onder my vodafone zag ik dat de rekening 2 juli betaald is. maar mijn nummer is nog steeds geblokkeerd. ik heb zelfs de telefoon uit gezet en weer aangezet, maar geen succes
wat moet ik doen? klantenservice bellen?
bedankt
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12263Posts
  • 3558Oplossingen
  • 3201Likes
Hoi lottchen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het beste wat je kan doen is bellen met de klantenservice van Vodafone. Je kan ook via My Vodafone online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord). Persoonlijke gegevens, zoals Bertusje al aangeeft, kunnen wij als klanten niet inzien natuurlijk. Dus de klantenservice is echt de beste optie!

Laat je nog even weten of het is gelukt, bedankt!

Bekijk in context

18 Reacties 18
Bertusje

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes
Zou ik als eerste doen, persoonlijke zaken vermelden wordt een beetje lastig op een openbaar forum.
Energieboy
Expert
Expert
  • 12263Posts
  • 3558Oplossingen
  • 3201Likes
Hoi lottchen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het beste wat je kan doen is bellen met de klantenservice van Vodafone. Je kan ook via My Vodafone online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord). Persoonlijke gegevens, zoals Bertusje al aangeeft, kunnen wij als klanten niet inzien natuurlijk. Dus de klantenservice is echt de beste optie!

Laat je nog even weten of het is gelukt, bedankt!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Kleine toevoeging: Als een betaling gedaan is (Ideal binnen 24 uur, Internetbankieren binnen 3 werkdagen) even het toestel opnieuw opstarten. Hierdoor komt er een nieuwe aanmelding op ons netwerk lottchen
lottchen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
hallo Steven, bedankt voor je tip, ik heb al tig keer telefon uitgezet en opnieuw opgestart, helaas zonder succes
lottchen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
hallo Energyboy, bedankt voor de tip, helaas vind ik de link niet om met vodafone te chatten
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Via hier kun je de chat starten lottchen
lottchen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
hallo Steven, bedankt, maar krijg 2 keuzes: forum en bel ons.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je de mogelijkheid om in te loggen via my Vodafone? Hier zou je de chat functie terug moeten vinden.
Of ik raad aan om via WI-fi te bellen met ons via +31 654 500 100
lottchen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
ja, ik ben ingelogd in my vodafone
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dan kun je vanuit daar de chat ook starten lottchen
lottchen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
sorry Steven, maar ik vind het echt niet, of ik zie het niet goed. 😉
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Als je hem niet ziet, raad ik anders aan om even te bellen of hierover contact op te nemen via Twitter of Facebook. Als ik namelijk de link open krijg ik meteen het chat scherm.
Via my Vodafone kan ik zowel via de app (bovenin bij het vraagteken) als via de website ( aan de rechterzijde) een chat openen.
lottchen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
jaaaa heb het gezien Steven, ik heb niet goed gekeken, het is een rood blokje aan de zijkant. ik heb daar niet op gelet.
ben dus echt blond.

in ieder geval hartelijk dank. !
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Gelukkig heb je het gevonden :wink:
Als het goed is helpen mijn collega's je hiermee verder 🙂
lottchen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
heb net gechat met een collega, blokkade is opgeheven, ik moet blijkbaar een nieuwe simkaart of bij de instellingen kijken
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Top dan raad ik aan om dat ook te doen en mocht het niet werken, hierover ook weer met mijn collega's contact over op te nemen.
lottchen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
toppie, hij doet het weer, moest bij de instellingen wat veranderen, ik woon namelijk voor een tijdje in het buitenland en moest bij netwerkoperators het netwerk opzoeken van het land waarin ik nu ben. !!! bedankt voor alles.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Graag gedaan! Ben blij dat het weer werkt 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic