maxiemoe01

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nokia c3 sms probleem

Hoi. Ik heb sinds twee weken een nokia c3. Maar nu komt het met deze telefoon kan ik niet smsen. Ik ben ook al naar vodafone geweest maar die zegt dat ik de telefoon moet update. Nou dat heb ik gedaan maar ik kan nog steeds niet smsen. Dus toen ben ik weer naar vodafone geweest stuurde ze me naar de nokia care point. Ook daar ben ik geweest en hebbe ze mijn toestel geupdated. Maar ik kan nog steeds niet smsen. Dus daarna heb ik de klanteservice gebeld en die weten ook niet meer wat ze kunne doen. Ik heb tog geen 70 euro voor niks uitgegeven. Graag reactie alsjeblieft. Mvg Marnix
7 Reacties 7
NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Hoi MaxiMoe,
 
Wat gebeurt er als je je sim in een ander toestel plaatst?
Daarnaast zou je eens kunnen controleren of je sms centrale nummer nog goed is ingevult.
 
Waar dit in een Nokia moet weet ik niet, daarvoor zul je de handleiding erbij moeten nemen.
Deze link zorgt in ieder geval voor het juiste nummer.
 
Wat is het SMSC nummer?
paulien78

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo 
 
ik zit met hetzelfde probleem 
heb ook een nokia c3 en kan niet smsen 
smsjes ontvangen en bellen en internet is geen probleem.
ik heb het centrale nummer al gecontroleerd en dat klopt
en heb ook al een andere telefoon geprobeerd en dan kan ik ook niet smsen.
wat moet ik nu doen 
want dit is echt vervelend.
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Paulien,

Allereerst hartelijk welkom op ons forum. Natuurlijk is het erg vervelend dat je niet kunt smssen. Ik raad je aan even te bellen met onze Klantenservice zodat die kunnen controleren of je aansluiting helemaal goed staat.

Suc6!!!
abdul

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hier vinden jullie alle problemen over nokia c3,want ik heb dezelfde problemen gehad.
 
1.probleem over sms'en.
op he begin kon ik ook niet sms'en maar ik had toen mijn fabriekinstellingen teruggezet.
als het nog niet lukt dan zijn je intsellingen geactiveerd dat kan je via de website opvragen.
en de wachtwoord voor fabriekinstellingen zijn 12345.
2.probleem met de wifi.
ik had de probleem dat ik op internet ging met mijn wifi maar een hoop geld kwijt was.
als jullie willen dat jullie via wifi op internet willen moeten jullie je gprs blokkeren dat kan je via een e-mail te sturen naar vodafone of contact opnemen met de klantenservice.
als jullie een e-mail sturen moeten jullie wel een wachtwoord afspreken als je wil deblokkeren.
als je na het blokkatie niet op intetnet of apps kan dan moet je instellingen activeren dat wordt als bericht naar je gestuurt dan kan je via de website vinen.
3.probleem met youtube
sommige van jullie kunnen op youtube maar niet het video bekijken.
dat gaat als volgt.
ga naar:menu/instellingen/configuratie/persoonlijke instellingen/opties/voeg nieuw toe/streaming/activeren.
daarna ga je op www.youtube.com
dan doe je viedeo bekijken. daarna opties/meer/downloads/streaming instellingen/configuratie/activeer persoonlijke cofiguratie/daarna zie je acount/kies mijn streaming.
 als jullie meer problemen hebben laat het melden;)
 
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hi Abdul,

Super informatie, hier hebben we wat aan!

En een kudo voor de info!
abdul

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hi chris
 
Geen dank hoor,mensen helpen met problemen is mijn taak.
maar wat is een kudo eigenlijk?
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hi Abdul,

Een kudo is een vorm van een bedankje waardoor de andere users kunnen zien hoe "goed" of "professioneel" bent.

Op den duur krijgen users met veel kudo's bepaalde privileges op het Forum zoals bijvoorbeeld het instellen van een handtekening zoals de mods ze hebben onderaan hun posts.

Mocht je meer info willen, shoot!
PS: Kijk eens hier voor meer informatie over Kudo's
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic