anjastolker

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

nokia E5

Ik heb een nokia E5, met vodafone abonnement, incl internet.
Weet alleen niet hoe ik de instellingen voor internet erop krijg, mijn telefoon staat niet in de lijst en als ik de instellingen per sms krijg, moet ik eerst een pincode invoeren !!!
8 Reacties 8
SanderR

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi anjastolker,

Als eerste, welkom op het forum! Je topic heb ik verplaatst naar het Nokia forum. Daar zal je waarschijnlijk eerder een antwoord krijgen of het antwoord vinden 🙂

Met vriendelijke groet,
Sander
Vodafone Moderator Team
Marjolein

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Hoi Anjastolker,

Welkom op het forum!

Het klopt inderdaad dat je toestel niet in de lijst staat waar je normaal alle instellingen voor je toestel kan vinden. Om er toch voor te zorgen dat je de instellingen op je toestel kan krijgen zodat je gebruik kan maken van internet, wil ik je adviseren om anders de instellingen van de Nokia E71 of de E72 erbij te nemen. De stappen die je namelijk dient te volgen om de instellingen handmatig in je toestel te plaatsen, komen bijna 100% overeen met jou toestel 😉 Mocht je de link vergeten zijn waar je dit kan vinden: www.vodafone.nl/mijntoestel

Met vriendelijke groet,
Marjolein
Vodafone Forum Team

rwss

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Ik heb ook de Nokia E5 en heb ook de automatische sms gekregen voor de instellingen zodra ik mijn vodafone sim in
m'n E5 deed, deze sms vraagt om een Pin configuratie instellingen om de instellingen te activeren.
Heb m'n eigen pin code al geprobeerd en ook al eens de standaard pin code, krijg de instellingen niet te pakken, helaas
kan ik niet zo gauw terug vinden hoe ik de instellingen die vodafone via de website voor mijn E5 gegeven heeft moet instellen.
 
Als het wel automatisch kan wat is dan die pin code voor die sms, anders had ik graag hulp gehad met het instellen, de instellingen heb ik al verkregen via de vodafone website, alleen weet ik niet hoe ik ze moet instellen.
marcelsmit

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is er nou werkelijk gewoon niemand die hier het antwoord op weet?
Mijn vriendin heeft nu ook de nokia E5 en krijgt netjes de sms van vodafone om de configuratie instellingen automatisch in te stellen,moet je daar plotseling ineens weer een of andere pincode intoetsen.
 
Ik heb zelf altijd Nokia gehad en heb nog nooit een pincode in moeten toetsen,je kunt ook nergens de pincode vinden ,en zo te zien is er ook niemand op de hele wereld die de code wel weet,ik vraag me dan ook af welke idioot dit nu weer verzonnen heeft. Dat is vast de enige idioot die die pincode wel weet.
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Marcelsmit,

Deze pincode kun je opvragen via de klantenservice. Deze code wordt lang niet bij elk berichtje gevraagd, echter kan dit wel enorm irriteren als de pincode niet meegestuurd wordt.

Klantenservice kan deze pincode terugvinden in de systemen en dan aan jou doorgeven. ( dit zijn steeds pincodes varieëren bij elk bericht dat je krijgt ).

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
LisanneB

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Mijn mobiel heeft een update gedaan en nu heb ik ook ineens die code nodig. Hoe moet ik de klantenservice bellen? Groeten.
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
hoi LisanneB

klanten service kun je met je mobiel bereiken op 1200 of 1201. Of met een andere telefoon ook op 0654500100.

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
roni

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb een vodafone prepaid met een nokia e5
maar als ik het bericht krijg dan moet ik een pin in voeren ik heb eerst mijn gewone pin in gevoerd van mijn simkaartje toen heb ik gekeken op het dooste en in de boekje's die je mee krijgt maar daar werd ik ook niet veel weizer van
maar welke optie moet ik dan pakken als ik 1200
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic