kersen59

Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

niks werkt

weet iemand wat er aan de hand is met het netwerk alles ligt er uit
8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
Controleer eens de instellingen via http://handleidingen.vodafone.nl
Let daarbij op dat mobiele data aan moet staan en bij netwerkmodus LTE/WCDMA/GPRS (4G, 3G en 2G) moet aan gevinkt zijn. Beschikt het toestel niet over LTE/4G dan natuurlijk alleen WCDMA/GPRS (3G en 2G). Is het een zakelijk account/nummer probeer dan eens de office.vodafone.nl ipv de live.vodafone.com. Gebruikersnaam en wachtwoord is vodafone.

U kunt ook handmatig een ander netwerk selecteren via netwerk operators of aanbieders. Vervolgens zet u hem daarna weer terug op het Vodafone netwerk. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan op het netwerk.

Mocht dit niet geholpen hebben raad ik u aan om een kruistest uit te voeren. Dit betekent dat uw simkaart in een ander merk en type toestel moet en een werkende simkaart in uw toestel. Dit kunt u doen in een Vodafone winkel. Mijn collega's helpen u daar graag verder. Mocht het aan de simkaart liggen dan krijgt u een nieuwe simkaart in de winkel of via de klantenservice.

Ik raad u ook eens aan om de dekking te controleren in uw omgeving via: https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Tevens kunt u contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien hoe de simkaart is aangemeld op het netwerk, of er een blokkade opstaat etc.
Zie voor meer informatie tevens: https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
He kersen59,

Is het nog gelukt met de tips die@Steven- heeft gegeven? We horen het graag van je!
kersen59
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Lag niet aan de instellingen vodafone netwerk lag er helemaal uit door brand in de Waalhaven dus daarom s'avonds geen internet en niet bellen.
Anonymous
Niet van toepassing
Oei, dat is vervelend en helaas onmacht ????
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
kersen59 , vervelend dat je last ervaarde door de brand! Is alles inmiddels hersteld? Werkt alles weer?
kersen59
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ja andere dag was alles weer inorde. Alleen jammer dat het niet op de Vodafonesite werd aan gegeven dat het netwerk door brand eruit lag. Moest dit in de krant lezen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Goed om te weten dat de problemen zijn opgelost en je gebruik kunt maken van het netwerk! Dat is wel balen van en brand, kan als tip meegaan naar de dekkingskaart.

Nog en fijne avond!
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic