Annejoy

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

nieuwe topic oud probleem

mijn samsung J3 geeft dezelfde storing als in 2019, Google play-services stop steeds, kan geen google app openen op mn scherm, en van de oplossingen hier toen gegeven werken niet meer…….

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Annejoy 
Ik ben geen Google en/of Samsung expert maar zou dit helpen?
Vervelend dat je last hebt van deze hardnekkige melding! Kun je naar instellingen -> Apps/Applicatiebeheer gaan -> Google -> Rechtsboven 3 puntjes -> Updates verwijderen.

Kan je ook nog proberen via Google Play Store te zoeken naar Google en vervolgens op verwijderen te tikken.

Als het helemaal niet meer lukt dan zou je een volledige reset moeten doen.
Hoe een volledige reset te geven. Zie hier hoe dat moet. Als je van te voren een backup maakt, zul je geen data verliezen. Je kunt beter geen backup maken van de apps, aangezien mogelijk hier juist het issue in zit, denk ik. Maar nogmaals, ik weet niet zoveel van Google en Samsung af dus als je zekerheid wil en meer info, wacht dan op iemand hier die het wel weet of kijk op de Community van Samsung. Daar is vast ook genoeg te vinden, https://eu.community.samsung.com

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Annejoy 
Ik ben geen Google en/of Samsung expert maar zou dit helpen?
Vervelend dat je last hebt van deze hardnekkige melding! Kun je naar instellingen -> Apps/Applicatiebeheer gaan -> Google -> Rechtsboven 3 puntjes -> Updates verwijderen.

Kan je ook nog proberen via Google Play Store te zoeken naar Google en vervolgens op verwijderen te tikken.

Als het helemaal niet meer lukt dan zou je een volledige reset moeten doen.
Hoe een volledige reset te geven. Zie hier hoe dat moet. Als je van te voren een backup maakt, zul je geen data verliezen. Je kunt beter geen backup maken van de apps, aangezien mogelijk hier juist het issue in zit, denk ik. Maar nogmaals, ik weet niet zoveel van Google en Samsung af dus als je zekerheid wil en meer info, wacht dan op iemand hier die het wel weet of kijk op de Community van Samsung. Daar is vast ook genoeg te vinden, https://eu.community.samsung.com

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Heb je de tips van Energieboy geprobeerd @Annejoy ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic