Bulletje1950

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuwe telefoon

Hallo, heb een start L abonnement zonder telefoon maar de telefoon die ik nu heb werkt niet goed meer en dus wil een nieuwe met abonnement, maar Vodafone zegt dat kan niet omdat mijn contract pas op 29 november afloopt, had begrepen van meerdere dat dit wel kon wie heeft nu gelijk?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Bulletje1950 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik kan je dan zeggen dat het wel kan. Dat is weer een opluchting, toch 
Hiervoor is Vodafone Next in het leven geroepen. Met Vodafone NEXT kun je al na 4 maanden tijdens je contract wisselen van telefoon. Handig wanneer je huidige toestel stuk of kwijt is. Of wanneer je gewoon de allernieuwste smartphone wilt hebben.

En nu komt het deel wat voor jou belangrijk is: 
Heb je Sim Only? Dan kun je al na 2 maanden overstappen naar een abonnement met telefoon. Hou je oude mobiel of ruil 'm in om je nieuwe telefoon mee te betalen.

Dus ja, je kan overstappen naar een abonnement met een nieuwe telefoon. Dat is toch super! Kijk voor meer informatie op deze pagina: https://www.vodafone.nl/abonnement/extra-opties/next

 

Neem gratis contact op met onze klantenservice via 1201 (ook voor zakelijke klanten).
Maandag t/m vrijdag 8.00 - 20.00 uur
Zaterdag 9.30 t/m 18.00 uur

Tip! Kies in het keuzemenu voor de optie bestellingen (en vervolgens Vodafone NEXT)

 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Bulletje1950 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik kan je dan zeggen dat het wel kan. Dat is weer een opluchting, toch 
Hiervoor is Vodafone Next in het leven geroepen. Met Vodafone NEXT kun je al na 4 maanden tijdens je contract wisselen van telefoon. Handig wanneer je huidige toestel stuk of kwijt is. Of wanneer je gewoon de allernieuwste smartphone wilt hebben.

En nu komt het deel wat voor jou belangrijk is: 
Heb je Sim Only? Dan kun je al na 2 maanden overstappen naar een abonnement met telefoon. Hou je oude mobiel of ruil 'm in om je nieuwe telefoon mee te betalen.

Dus ja, je kan overstappen naar een abonnement met een nieuwe telefoon. Dat is toch super! Kijk voor meer informatie op deze pagina: https://www.vodafone.nl/abonnement/extra-opties/next

 

Neem gratis contact op met onze klantenservice via 1201 (ook voor zakelijke klanten).
Maandag t/m vrijdag 8.00 - 20.00 uur
Zaterdag 9.30 t/m 18.00 uur

Tip! Kies in het keuzemenu voor de optie bestellingen (en vervolgens Vodafone NEXT)

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Bulletje1950 . Welkom hier!
Oh jee, een telefoon die niet goed meer werkt. Tijd voor een nieuwe :-). @Energieboy  heeft je de goede informatie al gegeven, zie ik. Top! Ben je er al verder mee gekomen en/of kunnen we je nog met iets helpen? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic