julienne1106

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuwe telefoon: slechte verbinding!

Hoii

Ik heb sinds een tijdje een nieuwe telefoon. En ik heb het internet handmatig ingesteld. Ik heb precies de handleiding gevolgd. Maar sinds ik mijn nieuwe telefoon heb en mn dataverbinding aanzet. Staat er een g bij. Terwijl op mijn oude telefoon er altijd een h stond! Mijn internet is super sloom. Hoekan dit. Dit is overal dus niet op een bepaalde locatie.

Alvast bedankt

Groetjes
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
Hi,

Welk toestel gebruik je nu? Het lijkt er in ieder geval op dat je 3G uit staat. Van daar dat je overal nu een G ziet. Dit is 2G/GPRS.

Check eens je netwerkinstellingen. Om precies te zijn de "netwerkmodus" en zet deze op de auto -stand.

Gr

Bekijk in context

3 Reacties 3
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
Hi,

Welk toestel gebruik je nu? Het lijkt er in ieder geval op dat je 3G uit staat. Van daar dat je overal nu een G ziet. Dit is 2G/GPRS.

Check eens je netwerkinstellingen. Om precies te zijn de "netwerkmodus" en zet deze op de auto -stand.

Gr
julienne1106
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik gebruik nu een samsung note 3.

Mijn netwerkmodus stond dus op alleen GSM.

Nu ik heb op automatisch heb gezet zie ik nu een H+ staan en dat wisselt zich af met 3G.
Alles lijkt nu sneller te laden.

Heel erg bedankt!!!!

Wat is eigenlijk het verschil tussen automatisch en alleen gsm?
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
Super,
Mooi dat het heeft geholpen.

Op Samsung
GSM=2G
WCDMA=3G
LTE=4G

Op de Note3 heb je 2 auto standen. GSM/Wcdma en GSM/wcdma/lte. Je kunt het beste de laatste pakken, want dan heb je ook meteen 4G als je in een 4G dekkingsgebied bent en uiteraard een 4G abonnement/bundel hebt.

Groeten,
Flow
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic