mamasandra

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuwe telefoon de kast in

Wat een drama je mag 4 maanden van te voren een nieuwe telefoon uitzoeken..
Via de klantenservice m'n simkaart moeten laten activeren en dan krijg je te horen dat je simkaart 't over 3 weken pas gaat doen.... waarom kan je wel 4maanden van te voren een telefoontje uitzoeken en dan mag je heb vervolgens nog 3 weken in de kast liggen... Vodafone krijgt steeds vaker rare fratsen na 7jaar bij Vodafone te hebben gezeten word dit de laatste keer dat ik m'n contract bij hun afsluit!!!!!
14 Reacties 14
Anonymous
Niet van toepassing
Dat is apart, normaliter als je het toestel binnenkrijgt kan al een simkaart geactiveerd worden zodat er ook gebruik van gemaakt kan worden. Echter kan het wel zijn dat het abonnement later pas in gaat.
Kun je iets meer informatie geven wat het oude abo was en het nieuwe is? Je zou dit via de klantenservice gewoon kunnen regelen.
mamasandra
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had een vodafoon red abbo die verloopt 16mei2016 afgelopen zaterdag mocht ik dus mn abbo verlengen. Ik heb nu weer een red abbo voor 2 jaar mijn oude telefoon is kapot dus ik was blij dat ik eindelijk weer bereikbaar ben(dacht ik)
In de winkel zij mevr. Ook dat t even kon duren maar t zo geregeld was. Nu had ik een meneer aan de telefoon die zij t is gelukt vanaf 1februari kan je de sim gebruiken.. ik vroeg aan hem waarom dat was en waarom je dan wel eerder een telefoon kon uitzoeken daar gaf die geen antwoord op dan moest ik een andere optie kiezen in t hoofdmenu!!!
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Als ik dit zo lees, dan kun je gewoon je nieuwe sim-kaart binnen vijf minuten geactiveerd krijgen. Daarna even smartphone uitzetten, en weer aanzetten. En dan behoort je nieuwe sim-kaart gewoon te werken. De Vodafone medewerker die gezegd heeft dat je tot 1 Februari 2016 dient te wachten, heeft gewoon gelogen. Sorry, maar ik kan het niet mooier maken. En niet anders verwoorden. Jammer dat Vodafone enkele slechte medewerkers in dienst heeft.

Via dit Forum kun je je Sim-kaart nooit laten activeren, omdat dit een openbaar Forum is. En jouw identiteit zal grondig gecontroleerd moeten worden, alvorens de nieuwe sim-kaart geactiveerd kan worden. Dat kan nooit via dit Forum. Maar wel bij een correcte klantenservice medewerker. Hopelijk krijg je die bij je volgende bel-poging wel aan de lijn. Zie ook de Forum-voorwaarden en de huisregels van dit Forum.

Link naar de Forum Regels: http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/De-regels-voor-het-Abonnementen-board/td-p/234093

Succes!

Netwerker
Anonymous
Niet van toepassing
De simkaart moet gewoon geactiveerd worden, zou geen probleem mogen zijn
mamasandra
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou dank je wel allebei ik ga nog een keer bellen en dan hopen dat ik een goede tref die kij wel kan helpen.. word vervolgd..
mamasandra
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou heel jammer weer.. weer gebeld ja is geregeld even telefoon uit na 15min weer aan zetten... nou.. nog niks dus... echt top dit.
Anonymous
Niet van toepassing
Dan is het systeem bezig met de activatie, helaas is het nu afwachten tot dat het door gevoerd is. Is het straks nog niet werkende zou ik nogmaals bellen. Moet er wel bij zeggen het officiële traject is 48 uur.
mamasandra
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wacht t af tot morgenochtend en anders ga ik langs de winkel mogen zij t voor mij regelen... ☺
Anonymous
Niet van toepassing
Houd ons op de hoogte zou ik zeggen, de winkel kan eventueel ook bij de klantenservice inbellen hiervoor 🙂
mamasandra
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou nog steeds niks. vandaag weer 4x gebeld.. werd van de 1 naar de ander gestuurd.. eindelijk een man die 't ging uitzoeken voor me... vandaag ging die ziezo doen... nu half 7 en hij doet nog steeds niks.. kon ook niet naar winkel zit met een ziek kind thuis.. morgen maar weer proberen...pffffff
mamasandra
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nu 48uur verder vanaf de eerste keer dat die geactiveerd zou moeten zijn en nog steeds niks.. ben d'r helemaal klaar mee... en als je beld kan niemand je helpen.. misschien is 't een idee om zelf een paar keer te bellen en te onder vinden hoe slecht je geholpen word en ze zijn trouwes ook erg slecht te verstaan voor een niet Limburger zoals mij...
Anonymous
Niet van toepassing
Dan blijft letterlijk de order vast hangen 😞
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen nieuwe reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic