fiek123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuwe simkaart geen netwerk

Eindelijk is de nieuwe simkaart geactiveerd wat me al behoorlijk moeite koste. Nu heb ik ook geen netwerk verbinding meer. Verschillende keren herstart maar nog steeds niets..iemand die raad weet?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @fiek123 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat is dat nu toch, wel een nieuwe SIMkaart hebben maar niet geactiveerd. Of nou ja, hij werkt niet. Ik kan je daar niet mee helpen, wel iemand van Vodafone. Als je bij je profielinstellingen je gegevens invult dan kunnen ze je helpen zodra ze je vraag zien. 

Heb nog even geduld en dan komt het zeker wel goed. Wil je niet wachten, neem dan contact op met de klantenservice door te bellen of via een chatbutton. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @fiek123 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat is dat nu toch, wel een nieuwe SIMkaart hebben maar niet geactiveerd. Of nou ja, hij werkt niet. Ik kan je daar niet mee helpen, wel iemand van Vodafone. Als je bij je profielinstellingen je gegevens invult dan kunnen ze je helpen zodra ze je vraag zien. 

Heb nog even geduld en dan komt het zeker wel goed. Wil je niet wachten, neem dan contact op met de klantenservice door te bellen of via een chatbutton. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @fiek123 . Welkom hier!

Ik kijk graag voor je wat er aan de hand is. Op dit moment weet ik echter niet veel meer van je dan je gebruikersnaam hier ^^. Vul je snel je profiel verder aan? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic