dretje

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

nieuwe simkaart afgesloten?

ik heb zxojuist een nieuwe simkaart die nog in de verpakking zat en volgens verpakking tot 07/2017 gelding zou moeten zijn in mobiel gezet maar ktijg melding dat hij is afgesloten

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Dretje, indien het een prepaid simkaart betreft dien je eerst een gesprek te voeren of een sms te sturen om de simkaart te activeren. Als je een nieuwe simkaart hebt ontvangen voor je abonnement kun je terecht op Vodafone.nl/simkaart. Succes!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Dretje, indien het een prepaid simkaart betreft dien je eerst een gesprek te voeren of een sms te sturen om de simkaart te activeren. Als je een nieuwe simkaart hebt ontvangen voor je abonnement kun je terecht op Vodafone.nl/simkaart. Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic