SH.1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuwe sim kaart

Hallo 

Ik krijgt via jullie een nieuwe Simkaart met nummer behoud. Hoe zorg ik ervoor dat mijn telefoonnummers behouden blijven

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @SH.1 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als ze gewoon op je toestel staan dan is er niets aan de hand en blijven ze daar ook. Heb je ze op je simkaart staan dan zou je langs een Vodafone winkel kunnen lopen en dan kunnen die ze voor je omzetten naar de nieuwe simkaart maar je kan ook natuurlijk alle gegevens van je simkaart kopieëren naar je telefoon en dan ben je ook klaar. (daarna kan je ze eventueel weer terug kopiëren naar je simkaart)

Het is eigenlijk veel handiger om alles op je toestel te zetten en een backup van te maken. Dan heb je ze altijd bij de hand en als je dan over gaat naar een nieuw toestel dan staan ze daar ook weer op, als je dezelfde inlog weer neemt (account van Google of Apple).

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @SH.1 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als ze gewoon op je toestel staan dan is er niets aan de hand en blijven ze daar ook. Heb je ze op je simkaart staan dan zou je langs een Vodafone winkel kunnen lopen en dan kunnen die ze voor je omzetten naar de nieuwe simkaart maar je kan ook natuurlijk alle gegevens van je simkaart kopieëren naar je telefoon en dan ben je ook klaar. (daarna kan je ze eventueel weer terug kopiëren naar je simkaart)

Het is eigenlijk veel handiger om alles op je toestel te zetten en een backup van te maken. Dan heb je ze altijd bij de hand en als je dan over gaat naar een nieuw toestel dan staan ze daar ook weer op, als je dezelfde inlog weer neemt (account van Google of Apple).

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Nog beter is het om de nummers te koppelen aan een Google account, Samsung account of iCloud account @SH.1 
Dan kun je altijd en overal bij je contacten zonder telefoon. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic