Swijngaerde83

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuwe samsung

Goede morgen 

Wil mn abbo verlengen maar wil weten wanneer de nieuwste samsung bij jullie binnen komt

Mvg Suzanne v wijngaerde

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is apart! Dit is namelijk nog niet bekend @Swijngaerde83 

Normaal gesproken is met de S toestellen een pre-order. Dit is afgelopen jaren namelijk ook geweest. Zodra de toestellen bekend zijn, is er ook meer informatie bij ons bekend. Ik raad aan om dan onze website even in de gaten te houden. Mocht er een pre-order zijn, dan wordt dit daar vermeld.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Swijngaerde83 

Op dit moment is het afwachten totdat Samsung de toestellen presenteert. Dit zal meen ik rond 14 februari zijn. Daarna is het afwachten totdat de toestellen beschikbaar zijn bij ons. Vaak is het wel al mogelijk om vanaf het moment dat ze gepresenteerd zijn, een pre-order te plaatsen. Nog heel even afwachten 🙂

Swijngaerde83
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klantenservice net gebeld zij konden mij vertellen dat de telefoon pas eind maart begin april er zou zijn

En dat er geen pre order is!

We wachten af!

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Yep, afwachten… Dat is altijd spannend als je hem graag wilt hebben. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is apart! Dit is namelijk nog niet bekend @Swijngaerde83 

Normaal gesproken is met de S toestellen een pre-order. Dit is afgelopen jaren namelijk ook geweest. Zodra de toestellen bekend zijn, is er ook meer informatie bij ons bekend. Ik raad aan om dan onze website even in de gaten te houden. Mocht er een pre-order zijn, dan wordt dit daar vermeld.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic