Hejack

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuwe prepaid SIM kaart, met oud abbonnement

Hallo,
Ik heb een nieuwe prepaid SIM kaart, maar ik heb ook nog een SIM kaart met een abbonement. Kan ik het abbonement overzetten naar de nieuwe prepaid SIM kaart?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Nee, dit kan niet Energieboy Hejack
Het is niet mogelijk om een simkaart van prepaid te gebruiken voor een abonnement. Dit zijn andere simkaarten.
Je kunt via de winkel een simkaart halen voor je abonnement en deze op het abonnement/nummer activeren.
Mocht je willen dat ik een simkaart bestel voor je, dan hoor ik het graag. De simkaart zal dan binnen 5 tot 10 werkdagen bij jou binnen zijn.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Hejack
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ja hoor, dat kan. Als TIP geef ik mee dat je niet zelf je abonnement moet stop zetten maar dit over dient te laten aan Vodafone (dit kan je dan doorgeven bij het stop zetten en overzetten van je nummer). En je hebt natuurlijk 1 maand opzegtermijn voor je abonnement en je kan pas stoppen met je abonnement als deze afloopt (einde contract). Anders moet je je abonnement afkopen!

Voor meer info over het omzetten van je abonnement (je nummer) naar prepaid, kan je vinden op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml


Wil je opzeggen voordat je contract is afgelopen (als deze bij Vodafone loopt)? Dan berekenen we een afkoopsom. Dit houdt in dat je de resterende maanden van je abonnement en een eventuele toestellening in 1 keer afbetaalt. Geef bij het opzeggen door dat je je contract wilt afkopen.

Volgens mij kan je dan het beste via de telefoon contact opnemen met de klantenservice. Via je mobiel bel je naar 1201 (gratis) van ma t/m vr 08:00-20:00 uur Za 08:00-18:00 uur.




** het ligt er maar aan hoe je het bericht leest, denk ik. als je je prepaid kaart wilt gebruiken voor je abonnement dan kan het niet, zoals Steven het schrijft. zie graag wat je nu bedoelde en anders excuus voor mijn antwoord **
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Nee, dit kan niet Energieboy Hejack
Het is niet mogelijk om een simkaart van prepaid te gebruiken voor een abonnement. Dit zijn andere simkaarten.
Je kunt via de winkel een simkaart halen voor je abonnement en deze op het abonnement/nummer activeren.
Mocht je willen dat ik een simkaart bestel voor je, dan hoor ik het graag. De simkaart zal dan binnen 5 tot 10 werkdagen bij jou binnen zijn.
Hejack
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Steven,
Als ik het goed begrijp is het op een prepaid SIM kaart onmogelijk.
Maar wel op gewone SIM kaart en dan het abbonement van mijn andere SIM kaart via een winkel over te zetten?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ja, dat klopt 🙂 Mijn collega's kunnen een simwissel voor je doen. Helaas is het niet mogelijk om dit met een prepaid kaartje te doen Hejack
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Oké, jij wint Steven.
Kan niet altijd alles goed hebben ??
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic