Dat ze je doorsturen naar Vodafone is natuurlijk echt kul. Het is een advertentie van Ziggo, dan moeten ze dit ook afhandelen. Maar goed, je komt daar dus niet echt veel verder. Nu heb ik eens gekeken naar de website van Vodafone (ook met directsales) en dan is het bij Vodafone toch allemaal net even iets anders.
https://directsales.vodafone.nlBij Vodafone geven ze je nog eens 2,- euro extra korting (Jouw korting) alleen is dan de eenmalige betaling net even iets anders. Bij Vodafone willen ze dat je 240,- euro met eenmalige betaling en bij Ziggo een bedrag van 120,- euro.
(ik heb even als voorbeeld Red essential abonnement).
Waarom daar nu een verschil in zit, geen idee eigenlijk. Ik zou zeggen, kies waar jij je het fijnst bij voelt
🙂Die extra welkomstkorting op je toestel is natuurlijk mooi meegenomen.
Even uitrekenen (Red Essential abonnement)Bij Ziggo 20,- euro per maand = 480,- voor 2 jaar - Vodafone: 432,- (Vodafone 48,- euro goedkoper)
Bij Ziggo toestel: 120,- - Vodafone 240,- (Vodafone 100,- euro duurder)
Als je bij Vodafone blijft dan betaal je 52,- euro in 2jaar meer dan bij Ziggo. Maar bij Ziggo krijg je ook nog eens 25,- euro aansluitkosten, die je bij Vodafone niet hebt. Haha, snap je hem nog?
Uiteindelijk denk ik dus dat het helemaal niets uit maakt hoe je het doet
🙂Waarom er nu verschillen in zitten, geen idee. Het lijkt me niet echt handig! Dus ik snap je probleem en ik begrijp dat jij er ook niet meer van snapt
🙂 Succes!