put
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuwe bundel

 ineuwe simkaart geplaatst, maar geen intrrnet verbinding .

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9176Reacties
  • 2925Oplossingen
  • 1995Likes

Hoi @put 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.

Heb je toevallig per ongelijk 3x een verkeerde pincode ingevuld?
Zo ja, dan staat er op het grote kaartje, waar je je simkaart uit hebt gedrukt, een pukcode. Deze code heb je nodig om je simkaart weer te actieveren. Een andere manier is er namelijk niet en kom je er niet uit, vanaf 08:00 uur kan je de klantenservice bellen, of ik jou geval een chat starten via de site, om te vragen je te helpen.

Succes en laat nog even weten of het is gelukt. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
put
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

er wordt een pukcode genoemd, waar moet ik die invullen?

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9176Reacties
  • 2925Oplossingen
  • 1995Likes

Hoi @put 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.

Heb je toevallig per ongelijk 3x een verkeerde pincode ingevuld?
Zo ja, dan staat er op het grote kaartje, waar je je simkaart uit hebt gedrukt, een pukcode. Deze code heb je nodig om je simkaart weer te actieveren. Een andere manier is er namelijk niet en kom je er niet uit, vanaf 08:00 uur kan je de klantenservice bellen, of ik jou geval een chat starten via de site, om te vragen je te helpen.

Succes en laat nog even weten of het is gelukt. 

Bekijk in context

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 928Reacties
  • 179Oplossingen
  • 285Likes

Hey @put . Welkom hier! 

Is het inmiddels gelukt met je puk-code en je nieuwe bundel? 🙂 

Uitgelicht topic