willyan

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

nieuwe app

Ik zit in spanle en moet ineens een nieuwe app installeren ( update) ik had geen keus de oude kon ik niet meer opstarten.ok gedaan. Maar als ik nu mijn tegoed opvraag krijg ik maar 1 item tezien en nit meer mijn internet tegoed en mijn extra bundel. Zijn die verdwenen? Geld weg? Ik denk het niet maar hoe zit dat? Konalles eerst prima bij houden maar na deze " upgrade" downgrade voor mij niet meer. Hoe krijg ik de gegevens terug?
17 Reacties 17
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi willyan,

Dat is vreemd, als ik de MyVodafone app open zie ik de hoeveelheid GB van internet, onderin twee kleinere cirkels met sms'en en bellen staan. Heb jij dit in jou geval dus niet?

Heb je toevallig een BloX gekocht omdat je in Spanje zit. De BloX kun je vinden bij ''Buitenland'' daar zie je eventuele extra bundels die je in het buitenland hebt gekocht.

Of sms STATUS naar 4000.
Renéharmsen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds vandaag na de verplichte update ook geen overzicht meer van het verbruik, dit is erg jammer want dit houdt in dat ik niet meer weet wanneer mijn You S bundel op is. dit kan me dus geld gaan kosten! Misschien moet ik toch naar een andere provider overstappen?
ChrisE1

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik zit niet in Spanje het zelfde probleem App weer een keer verprutst dank Vodafone
willyan
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste mensen bedankt voor de reactie allemaal. Ik zie dat er meer mensen zijn met hetzelfde probleem, alleen samsug expert dus nit. Wat hij beschrijft had ik voor de update ook. Ik had 10€ extra gekocht en had ook een extra bundel bij aankoop gekregen. Daar had ik al een gedeelte van verbruikt maar schijnt nu we te zijn ik zie het niet meer. Als er zoveel mogelijk mensen hier ook over klagen dan wordt het misschien opgelost. Heb ook geprobeert te chatten maar krijg bericht dat het te druk is prbeer later weer dus dat schiet ook niet op maar bedankt voor de reactie.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ChrisE1, willyan en Renéharmsen,

Om welke type abonnement betreft dit? Vodafone Start, Vodafone Smart, Vodafone RED of Prepaid Vodafone YOU. Zien jullie een tegoed staan in euro's?
willyan
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
De mijne is een vodafone YOU. En ik zie een tegoed van 10 euro. Maar met de oude app zag ik ook mijn tegoed wat over was van mijn gekochte( 10 euru) internet tegoed. En een tegoed wat ik extra had gekregen bij de aankoop van de sim. Wij hebben deze sim speciaal aangeschaft voor het internetten maar ook bellen en smsen in het buitenland. Maar kan nu niet meer zien hoeveel ik verbruikt heb. Bedankt voor het meedenken.
ChrisE1

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi het gaat om Vodafone you prepaid was goed tot de update kwam toestel (Wiko pulp fab 4G).
ChrisE1

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ja zie wel mijn geldelijke te goed maar de blox zijn weg .
ChrisE1

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Van daag contact opgenomen met klanten service wisten niets van dit probleem deze persoon keek op zijn eigen app maar had het zelfde probleem zou de betreffende afdeling melden van het probeem.
Sabbientje

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hier hetzelfde probleem. Ik heb een prepaid you S bundel en kan dus ook niet goed meer bijhouden wat mijn verbruik is. Echt zwaar irritant.
willyan
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Goede actie! ChrisE1. Maar even afwachten of het nu helpt nu het "officieel" bekend is of het opgelost wordt. Sabbientje bedankt voor de reactie. Des te meer kommentaar hoemeer kans op een oplossing.. hoop ik.
ChrisE1

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Kan nu ook niet meer opwaarderen via geüpdate nieuwe app .Word door gelijd naar website .Dan krijg ik de melding u bent uitgelicht door telange afwezigheid log op nieuw in als ik dat doe gaat het hele circus weer opnieuw u bent uigelogt log opnieuw in waardeloos de hele APP is verprutst .
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all,

Ik heb hierover contact gehad met onze technische afdeling en er is momenteel een onderzoek gaande naar de oorzaak hiervan. We hebben echter jullie hulp nodig om dit verder te kunnen oplossen.

ChrisE1, ik zie dat jij online bent dus wellicht kun jij ons hiermee verder helpen:

Zou je het wachtwoord van de My Vodafone app tijdelijk even kunnen wijzigen naar een willekeurig wachtwoord en mij daarna een privébericht kunnen sturen met je naam, 06-nr, e-mailadres en het nieuwe (tijdelijke) wachtwoord?

Ik hoor het graag!
linda72

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Problemen met de app nog niet opgelost
ChrisE1

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Zijn ze met vakantie bij Vodafone App nog steeds niet goed.
Waarom oude app niet terug plaatsen dan is alles opgelost kost mijn veel MB om mijn tegoed te controleren moet via website door diverse pagina's scrollen voor ik bij mijn tegoed ben.
Anonymous
Niet van toepassing
De problemen zijn inderdaad nog niet opgelost. Om mb te sparen kun je een SMS sturen naar 4000 met de tekst 'Status'. Hiermee vraag je ook de tegoeden op.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic