Bartk1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuwe abonnement

Beste Vodafone,

Sinds een tijdje kan ik mijn abonnement verlengen.
Op jullie website staat een aanbieding voor de Samsung galaxy S6 met Red Essential abonnement voor €49,- per maand zonder eenmalige kosten(dit is vanaf september). Als ik, als bestaande klant, inlog op MyVodafone dan kan ik kiezen voor 'extra verleng korting', dan is dit zelfde abonnement €47,-. Ik ben al een tijdje van plan te verlengen en was eigenlijk van plan om een abonnement met 'extra verleng korting' te nemen omdat dit aanzienlijk geld scheelt. Nu ik zag dat de S6 mwet desbetreffend abonnement in de aanbieding is voor €49,- had ik verwacht dat een bestaande klant (ik reeds 6 jaar), dit abonnement ook weer met een goede korting zou kunnen afsluiten. Wat ik, als trouwe, blijvende klant, vreemd vind is dat ik nu maar 2 euro minder betaal als een nieuwe klant. Terwijl dit voorheen (zeker al 3 a 4 maanden lang) wel 15 euro korting had! Niet echt de moeite waard om te blijven aangezien een abonnement bij een andere aanbieder wellicht ook wel goedkoper wordt aangeboden... Ik snap dan ook echt niet waarom alleen nieuwe klanten nu extra korting krijgen. Graag een uitleg en wellicht een betere deal? Ik hoor het graag van jullie.

Groet, Bart
2 Reacties 2
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hey Bartk1
Ik zie dat nog niemand reageerde. Waarschijnlijk komt dat doordat andere forumgebruikers jou hiermee niet kunnen helpen. En dat is juist de bedoeling van dit forum.

We wijzigen onze aanbiedingen regelmatig. Jammer dat het huidige aanbod niet voldoet aan jouw verwachting. Ik raad je aan om even contact op te nemen met onze verkoop-afdeling. Zij kunnen dan even met je meekijken naar alle mogelijkheden.
Je kunt hen bereiken via het nummer 0800-0560
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic