agnes33

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuwe abboment

Hallo ik heb een abbo van jullie sinds kort en mijn 06 nummerbehoud heb ik gedaan en dan zal ik vanaf 8 maart via de nieuwe simkaart kunnen bellen en internet maar dat kan ik nu nog steeds niet wat kan je er aan de ik het wel kan gratis agnes33
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Is je simkaart wel geactiveerd? Het lijkt niet zo te zijn. Zou je via www.vodafone.nl/support/contact/ contact kunnen opnemen met de klantenservice? Zo nodig via en ander toestel of via de chat.

We kunnen de simkaart helaas niet activeren via het forum! Laat je het ons weten of alles naar behoren is gegaan?

Bekijk in context

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Is je simkaart wel geactiveerd? Het lijkt niet zo te zijn. Zou je via www.vodafone.nl/support/contact/ contact kunnen opnemen met de klantenservice? Zo nodig via en ander toestel of via de chat.

We kunnen de simkaart helaas niet activeren via het forum! Laat je het ons weten of alles naar behoren is gegaan?
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt de simkaart ook eventueel activeren via my Vodafone
agnes33
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het dat lukt bij mij niet dan zegt die dat het nummer niet vodafone nummer is
agnes33
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar ik kan nog steeds niet mijn simkaart activeren ik hoop dat u me wilt helpen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Zoals ik eerder vermelde kunnen we je helaas niet helpen via het forum (hiervoor is namelijk interne informatie nodig). Je kunt dus zoals in mijn vorige post even via www.vodafone.nl/support/contact/ contact opnemen met de klantenservice zoals via de Chat of via en ander toestel te bellen naar de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic