yannicvdv

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuwe aansluiting

Hoi, ik vroeg me af vanaf wanneer ik een abonnement kan afsluiten met nummerbehoud als ik overstap vanaf een andere provider. Beetje vroeg misschien nog dat mijn huidige abonnement afloopt op 15 juli 2015 maar brutale mensen hebben de halve wereld ????
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Nog twee aanvullingen op het antwoord van Poita:
1.) Afkopen van je abonnement kan heel duur uitvallen als je nog meer dan tien maandelijkse abonnementskosten in één keer moet betalen. Bijvoorbeeld: 11 x €50,00 is toch al gauw €550,00 !!!

2.) Afkopen van je abonnement is niet altijd mogelijk. Lees daarvoor de Algemene Voorwaarden die bij je abonnementsovereenkomst horen. Ik weet dat Tele2 niet meer aan afkopen doet.

In dat laatste geval zal jouw huidige telecom-provider jouw nul-zes-nummer pas vrijgeven op de einddatum van jouw huidige contract: 15 Juli 2015 (zoals je zelf hebt vermeld).

Succes!

Netwerker

Bekijk in context

4 Reacties 4
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
-
yannicvdv
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Thanks!
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Nog twee aanvullingen op het antwoord van Poita:
1.) Afkopen van je abonnement kan heel duur uitvallen als je nog meer dan tien maandelijkse abonnementskosten in één keer moet betalen. Bijvoorbeeld: 11 x €50,00 is toch al gauw €550,00 !!!

2.) Afkopen van je abonnement is niet altijd mogelijk. Lees daarvoor de Algemene Voorwaarden die bij je abonnementsovereenkomst horen. Ik weet dat Tele2 niet meer aan afkopen doet.

In dat laatste geval zal jouw huidige telecom-provider jouw nul-zes-nummer pas vrijgeven op de einddatum van jouw huidige contract: 15 Juli 2015 (zoals je zelf hebt vermeld).

Succes!

Netwerker
yannicvdv
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt netwerker, ik ben nog niet van plan mijn huidige abo af te kopen maar dat ik ga overstappen naar Vodafone is wel bijna zeker. Zit nu bij Hi, fijn 4G toestel en voor iedereen 4G... Behalve voor trouwe klanten die voor september 2013 moesten verlengen. Dit heeft mij doen besluiten om na jaren weer terug te gaan naar Vodafone. Even geduld nog!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic