ndieteren

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

nieuwe APP Vodafone Start

hallo allemaal, ik heb een vraag over de nieuwe APP van Vodafone Start.
vandaag geinstalleerd op mijn Samsung S4 maar bij inloggen krijg ik steeds een melding van ....................
*het opgegeven mobiele nummer of wachtwoord is onjuist * probeer het nog eens 😞
nu begon ik aan mezelf te twijfelen of ik het wachtwoord goed had , dus ik deed een wachtwoord herstel en kreeg een tijdelijk wachtwoord. maar na dit ingevuld te hebben helaas pindakaas werkte ook niet.
dus ik probeerde me eens opnieuw te Registreren maar dit werkt al helemaal niet.
wat kan ik nu doen !!!!


Gr.Nico
7 Reacties 7
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Nico, gaan we uitzoeken. Even de simpele dingen (domme vragen 😛 😞 als het goed is ziet het invoerveld er uit als: +31 [ ] waarbij je tussen de haakjes je nummer invult. je gebruikt je My Vodafone wachtwoord en begint daar met een 6 neem ik aan? Niet met 06?
ndieteren
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ja het begint met een 6.

ndieteren
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ja na de 31 ..begint mijn telefoon nummer met 6********
en dan mij wachtwoord.
dan steeds die melding ///
het opgegeven mobiele nummer of wachtwoord is onjuist. Probeer het opnieuw,
heb nu weer een nieuw wachtwoord aangevraagd maar daar lukt het ook niet mee.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @ndieteren,

Ik heb getest met de Vodafone Start App, echter kan ik dit probleem niet reproduceren. Ik ben direct ingelogd en zie ook geen optie om uit te loggen.

Ben je misschien verbonden met wifi? In dit geval was ik direct verbonden met het Vodafone netwerk.
ndieteren
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hoi nu Vandaag kon ik wel inloggen via Wifi en zonder Wifi.
maar nu ga ik naar Contacts APP, en wil me daar aanmelden nu lukt het me daar niet pff 3 x geprobeerd.
en nu is mijn Account tijdelijk geblokkeerd, wat nu gedaan .
bij deze 3 x inloggen kreeg ik steeds de Melding *authenticatie mislukt* en dat terwijl ik al ingelogd was bij de nieuwe Start APP.

ndieteren
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
nou ik ben het zat met deze APP , het werkt voor geen meter.
paar dagen kon ik niet inloggen inlonaam of wachtwoord niet juist, 3e dag kon ik inloggen met zelfde gebruikersnaam en wachtwoord.
ik snap er geen ballen meer van.

eindelijk ingelogd en wil mijn Contacten bijwerken,krijg ik de melding ....account tijdelijk geblokt. :@:@
nu weer 2 dagen later is inlognaam of wachtwoord niet juist.
ben het zat .
heb het maar verwijderd.:@

pzitvast

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de app ook geprobeerd.
Kennelijk moet ik daarvoor een apart wachtwoord aanmaken, het wachtwoord van "My Vodafone" werkt niet.
Vervolgens kreeg ik een SMS met een wachtwoord dat ik volgens de SMS zo snel mogelijk moet wijzigen op de "instellingen pagina", maar die kan ik nergens vinden .....
Waar kan ik dat doen ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic