Leoniewelman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuw toestel

Nieuw toestel  maar kan niet bellen, niet a aangemeld bij netwerk. 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Leoniewelman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je je Simkaart al in een ander toestel gedaan om te zien of het aan je toestel ligt of aan je simkaart. Stop dan ook een andere simkaart eens in het toestel 🙂

Laat even weten of het is gelukt en anders vragen bij de klantenservice van Vodafone of ze je nummer een reset willen geven. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Leoniewelman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je je Simkaart al in een ander toestel gedaan om te zien of het aan je toestel ligt of aan je simkaart. Stop dan ook een andere simkaart eens in het toestel 🙂

Laat even weten of het is gelukt en anders vragen bij de klantenservice van Vodafone of ze je nummer een reset willen geven. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Leoniewelman . Welkom hier! 

Zo kan je natuurlijk niet goed gebruikmaken van je nieuwe toestel. Is het inmiddels gelukt? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic