Sjon

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuw toestel ontvangen

ik heb mijn contract verlengt met een nieuw toestel maar op het contract staat dat mijn toestel op mijn ouwe adres word bezorgd maar in de my Vodafone ap staat wel mijn goede adres   dus waar word nu mijn nieuwe telefoon bezorgd ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Sjon 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Een hele goede vraag en ik denk dat je daar snel antwoord op wil hebben. Het is dus het beste om dan te bellen met de klantenservice van Vodafone (0800-0560). Dit kan al vanaf 08:00 uur deze morgen. 

Meer info, zie hier:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml#levering

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Sjon 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Een hele goede vraag en ik denk dat je daar snel antwoord op wil hebben. Het is dus het beste om dan te bellen met de klantenservice van Vodafone (0800-0560). Dit kan al vanaf 08:00 uur deze morgen. 

Meer info, zie hier:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml#levering

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hey @Sjon 
Welkom op de Vodafone Community.

Altijd fijn om jezelf even te verwennen met een nieuw toestel. Het is natuurlijk wel van groot belang dat deze op het juiste adres wordt bezorgd. Zoals @Energieboy al aangeeft wil je hier natuurlijk een snel antwoord op hebben. Heb je al contact gehad met één van mijn collega's? Wat is hier uitgekomen?

Heb je nog geen contact gehad, dan kijk ik het graag voor je na. Wil je hiervoor jouw volledige gegevens invullen in jouw Community profiel en mij een seintje geven als je dit hebt gedaan? Ik weet nu namelijk, op de gebruikersnaam na, niet wie ik voor me heb 🙂 Daarnaast ben ik ook benieuwd of je al een Track en Trace hebt ontvangen. Zien we je snel terug?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic