Broekie67

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuw tel.nummer - maar Whatsapp nog het oude

Hallo

Ik heb een nieuw tel.nummer aangevraagd en inmiddels gekregen en in gebruik..nu zien mijn vrienden en familie dat ik met mijn oude nummer aan het WhatsApp en ben..hoe kan dit..ik ben toch niet met een hacker in zee gegaan..

Zo ja...dan wil ik dit graag bij deze opgelost hebben..ik snap er helemaal niets van.

Met vriendelijke groeten

Marcel van den Broek

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Broekie67 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit komt omdat jij je nog niet hebt afgemeld met je oude nummer bij whatsapp en je nieuwe nummer hebt aangemeld. Dit moet je natuurlijk wel zelf doen, dat doet Vodafone niet voor je omdat dit een app is die niet van Vodafone is. 

Lees hier bij whatsapp hoe je dit kan aanpassen:
https://faq.whatsapp.com/android/account-and-profile/changing-your-phone-number?category=5245246&lan...


Wel doen want als over een jaar of wat, iemand anders je oude nummer krijgt, dan zal die een aanvraag doen bij whatsapp en ben jij alles kwijt. Dus wel even zelf wijzigen en zsm. Zo ie zo voor de mensen die je kent goed en anders ben jij straks nog de hacker of fraudeur omdat je je nieuwe nummer niet hebt aangepast bij whatsapp. 

Met bovenstaande link lukt het je wel!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Broekie67 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit komt omdat jij je nog niet hebt afgemeld met je oude nummer bij whatsapp en je nieuwe nummer hebt aangemeld. Dit moet je natuurlijk wel zelf doen, dat doet Vodafone niet voor je omdat dit een app is die niet van Vodafone is. 

Lees hier bij whatsapp hoe je dit kan aanpassen:
https://faq.whatsapp.com/android/account-and-profile/changing-your-phone-number?category=5245246&lan...


Wel doen want als over een jaar of wat, iemand anders je oude nummer krijgt, dan zal die een aanvraag doen bij whatsapp en ben jij alles kwijt. Dus wel even zelf wijzigen en zsm. Zo ie zo voor de mensen die je kent goed en anders ben jij straks nog de hacker of fraudeur omdat je je nieuwe nummer niet hebt aangepast bij whatsapp. 

Met bovenstaande link lukt het je wel!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Broekie67 . Welkom hier!

Dat is natuurlijk even schrikken. Neem je een nieuw nummer, wordt je oude nog gezien. @Energieboy heeft uitgelegd hoe dit komt en (nog belangrijker) hoe je dit kunt oplossen. 

Is het gelukt inmiddels? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic