M.H kloosterman
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuw contract

Goedemorgen,

Ik heb vanmorgen mijn contract verlengt in combinatie met een nieuwe telefoon. Maar nu zag ik dat in het contract niet de korting van ziggo is verwerkt wat ik na mijn weten wel had ingevuld. Kan dit nog of word dat straks automatisch verrekend? Vr.gr Martijn Kloosterman

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11188Posts
  • 1686Oplossingen
  • 2089Likes

Hoi @M.H kloosterman 

Leuk om te lezen dat je een nieuw abonnement aangaat met een toestel bij ons! De Ziggo korting en dubbele data staan inderdaad niet op het contract. Dit is omdat er gecontroleerd wordt of je aan de voorwaarden voldoet zodra het abonnement in gaat. Daarna worden de extra's geactiveerd.
Mocht je hierover nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Heel veel plezier met je nieuwe toestel.

 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11188Posts
  • 1686Oplossingen
  • 2089Likes

Hoi @M.H kloosterman 

Leuk om te lezen dat je een nieuw abonnement aangaat met een toestel bij ons! De Ziggo korting en dubbele data staan inderdaad niet op het contract. Dit is omdat er gecontroleerd wordt of je aan de voorwaarden voldoet zodra het abonnement in gaat. Daarna worden de extra's geactiveerd.
Mocht je hierover nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Heel veel plezier met je nieuwe toestel.

 

Bekijk in context

Uitgelicht topic