sjorsaa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuw abonnement

Ik heb vandaag een sms'je gekregen met bevestiging dat mijn smart 700 abonnement is in gegaan, maar ik heb geen bereik/internet/bellen. Wat kan ik hier aan doen?
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi sjorsaa,

Heb je hierbij misschien en nieuwe simkaart ontvangen? Dan moet deze namelijk nog geactiveerd worden!
Neem even via de support pagina contact op zodat dit voor je kan worden nagekeken.

Kloppen ook alle instellingen van je toestel? Deze kunnen worden nagekeken via http://handleidingen.vodafone.nl/web/ selecteer nog wel even je toestel.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey sjorsaa,

Tevens kan ook de klantenservice in het systeem zien of alles correct staat. Zij kunnen een netwerk reset doen als de simkaart verkeerd of een verouderde aanmelding op het netwerk heeft.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic