speedyjohan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuw abonnement

hallo
 
heb sinds vandaag een nieuw vodafone abonnement, wilde wel mijn nummer meenemen, maar heb me toestel vandaag ontvangen, maar hij is nog niet geregistreerd, wat moet ik doen? hoelang gaat t duren voor mijn nummer meegenomen is?
 
groetjes
1 Reactie 1
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Normaal duurt een nummerportering een maand, afhankelijk van wanneer je deze hebt aangevraagd en wanneer je abonnement bij je oude provider afloopt. Als deze loopt tot bijvoorbeeld 28 september en jij hebt voor 28 augustus je nummerbehoud aangevraagd, dan zal op 28 september je Vodafone abo ingaan en je abonnement bij provider X aflopen.
 
Je kunt als het goed is wel de simkaart van je huidige provider wel al in het toestel duwen en gebruiken.
Op de datum, die staat ook op het Vodafone contract, dat je hebt aangevraagd dat de nummerportering plaatsvind van provider X naar Vodafone zal je oude simkaart het niet meer doen en moet je je Vodafone simkaart in het toestel stoppen.
 
Maar als je het contract van Vodafone hebt, daar staat de datum op, welke jouw nummer zal overgaan naar Vodafone.
 
Succes en veel plezier ermee!
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic