shady0ro

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuw abonnement met xperia z2

beste vodafone,

op dit moment heb ik geen abonnnement(sinds 1 maand) ik ben geinteresseerd in de xperia z2 maar dan wel mét de hoofdtelefoon.
dus uiteraard wil ik een van de eersten zijn die de phone koopt, en daarom zou ik graag willen weten vanaf wanneer ik hem kan pre-orderen of bestellen en een geschatte prijs zou ook leuk zijn 🙂

groeten, shady


7 Reacties 7
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@shady0ro

Ik heb het hier intern even nagevraagd. Zodra ik reactie heb hoor je dit:). Het is inderdaad een top toestel!:D
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey iedereen,

Nou daar kregen we een snel antwoord! We zullen het toestel in de eerste week van april uitbrengen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @shady0ro ,

Nu aan jou de keuze of je hem wel of niet kiest ;).
Succes hiermee, het is altijd moeilijk om te kiezen zeker als het om smartphones gaat haha.
shady0ro
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
jammer dat ik het niet kan pre-orderen, toch bedankt voor de info Annabelle&Arina.

en @SamsungExpert ik ben het helemaal eens, ik heb op de nieuwe htc specs gewacht, de s5 bekeken, van de geruchten van de galaxy f gehoord en ga voor de xperia z2 😛
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
@shady0ro ,

Over de Galaxy F lijn ga ik je wel even teleurstellen :(. Ze zijn niet bezig met bijvoorbeeld en premium versie van de Galaxy S5 maar het zou gaan om misschien de nieuwe Galaxy Note lijn....

Ieder zen keuze hé! Gewoon gaan voor je gevoelens.
Bob_Bakker

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik mag mijn abonnement verlengen, is dat, net zo als bij nieuwe abonnementen, sinds de eerse week van de april mogelijk? Ik zie de mogelijkheid nog niet!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
@Bob_Bakker Je mag binnen 4 maanden voor de einddatum van je contract (die vind je in My Vodafone) verlengen. Soms kun je wel eens merken dat het wat langer duurt voor je in My Vodafone een verleng-aanbod vindt. Dat wil niet zeggen dat je niet kunt verlengen 🙂

Als je zeker weet dat je kunt verlengen, dan kun je ook direct telefonisch of in een winkel verlengen. Als je liever even online verlengt zou ik nog een paar dagen afwachten en als je toch twijfelt of binnen de 4 maanden zit bel/chat je gewoon de klantenservice even 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic