Jolly-Joycie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuw abonnement met 1GB Internet. Zie dit niet terug in mijn account

Hallo,
Ik heb mijn contract bij jullie verlengd met een nieuwe telefoon (galaxy note 3) het zou direct ingaan ook al loopt mijn abonnement pas in april af. Nu zie ik de gegevens van mijn nieuwe abonnement niet terug in mijn Vodafone. Ik zou 798 ME in mijn bundel hebben en ook al bbuitenwijk bundel hebben gebeld? Zelfs met mijn oude abonnement kwam ik nooit buiten mijn bundel.
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo Jolly-Joycie,

De volgende tekst heb ik gekopieerd uit het standaard-topic: Ik heb verlengd (of ik ben zojuist klant geworden), en nu ?
(Begin van de quote uit dat standaard-topic)

"Ik heb besteld / verlengd"

Hoeveel tegoed heb ik nu?
De eerste maand dat je een een abonnementsvorm hebt krijg je alle bundels "naar rato". Dat houdt in dat je maar voor een deel van de maand betaalt en een gelijk deel van de bundels krijgt.
Als je een onbeperkte bundel, bv voor bellen bij RED hebt maakt dat niets uit natuurlijk. Heb je een beperkte bundel, bv wat betreft MB's, dan is het verstandig hier rekening mee te houden. Alleen de eerste maand heb je wat minder MB's. Het werkt het als volgt: stel je bestelt halverwege de maand.
Dan betaal je de helft van je abonnementskosten en krijg je de helft van je MB's.
De volgende maand heb je dan de volledige bundel.

Dit geldt bij zowel verlengingen als bij een nieuw abonnement !!!

Let op: Heb je verlengd, dan betaal je dus ook nooit dubbel. Een eventueel verschil verrekenen we op je eerstvolgende rekening.

(Einde quote uit dat standaard-topic)

Ik adviseer je bovenstaande informatie, en de overige informatie uit dat standaard-topic grondig door te lezen.
En daarmee kun je al jouw vragen over jouw verlenging zelf be-antwoorden.
Dus ook over tegoeden die gedeeltelijk en naar rato van de maand worden toegekend.
En de berekening van jouw tegoeden op de eerstvolgende Vodafone faktuur.

Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-Abonnementen/Ik-heb-verlengd-of-ben-zojuist-klant-geworden-...

Jouw huidige abonnement duurt dus tot en met April 2016, indien je met twee jaar hebt verlengd.
Duidelijk zo ?
Kudo' s zijn altijd welkom. Alvast bedankt daarvoor.

Succes !

Netwerker


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic