Sander90

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuw abonnement ineens duurder

Een tijdje geleden kreeg ik een aanbieding via de mail voor het verlengen van mijn abonnement. In de mail stond heel mooi beschreven dat ik als "vaste klant" korting krijg. De korting was vergeleken met iemand die nieuw is €2 per maand. Vodafone zegt altijd dat je voordelen krijgt als je je abonnement verlengt. Waarom als ik nu mijn abonnement verleng betaal ik net zoveel als iemand die een nieuw abonnement afsluit.. het gaat me echt niet om die €2 maar wel om het feit dat jullie zeggen dat je meer voordelen heb als je je abonnement verlengt. ( abonnement Samsung 7 edge met red 5g)
7 Reacties 7
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Hoi Sander90 , welkom op het forum! Vanaf 4 april hebben we nieuwe abonnementen, en daarbij zijn ook de aanbiedingen bij het verlengen veranderd. De €2 verlengvoordeel die eerder standaard was, hanteren we nu inderdaad niet meer. Daarvoor in de plaats krijg je als verlengde klant nu de keuze uit een aantal entertainmentdiensten. Kijk in dit topic voor de nieuwe verlengdeals. Bel voor een leuke aanbieding qua abonnement en toestel eens met 0800-0560. Mijn collega's daar bekijken graag de mogelijkheden met je.
Sander90
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag,

Bedankt voor je reactie. Dus ik betaal 24x €2 =€48 meer dan 2 weken geleden en dan krijg ik 3 maanden gratis Netflix wat normaal €9,99 per maand kost. 2 jaar geleden net nadat ik mijn abonnement had verlengt met de zogenaamde verlengvoordeel werd de S5 ook ineens stukken goedkoper waardoor je als nieuwe klant veel goedkoper uit was.
Anonymous
Niet van toepassing
Helaas is dat niet meer of dit nog gaat veranderen kan ik je nu nog niet zeggen.

Sander90
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven- bedankt voor je reactie. Nee dat begrijp ik anders zou niemand nu een abonnement afsluiten. Maar je bent het wel met me eens dat ik nu duurder uit ben dan 2 weken terug toch? En dat ik nu dus eigenlijk extra ga betalen voor 3 maanden "gratis" entertainment diensten en betaal dan nog meer dan dat de entertainment diensten in werkelijkheid kosten
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reactie meer. Topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic