PjotterO

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuw abonement

Hallo allen,

ik heb een SIM Only M abonement bij Vodafone en betaal hier 11 euro per maand voor. Nu is mijn situatie zo verbeterd (lees belgedrag) dat ik graag een ruimer abonnement inzet. De 150 belminuten zijn niet langer afdoende! mijn abonement loopt al 7 juni af, maar graag kom ik eerder in het bezit van meer minuten.

Als ik nu overstap op Robin Mobile, kan ik dan eerder mijn nummer meenemen en zijn daar dan extra kosten voor? Ik ben altijd tevreden over Vodafone geweest, maar nu voel ik me niet echt geholpen in de winkel.

Ik ben erg benieuwd naar de reacties.
Groet Pieter
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Pieter,
Wat jammer dat je niet goed bent geholpen in de winkel. Is er niet nog iemand van de klantenervice van Vodafone die je misschien wel goed kan helpen en je alsnog over kan halen om bij Vodafone te blijven? Ja, ik probeer ook maar, zeker omdat je zegt dat je tevreden bent met Vodafone en bij een ander weet je het maar nooit.

Normaal gezien zou ik zeggen, koop je contract af. Maar je hebt nog maar 1 maand en dan is het al klaar. Dan zou ik nu bij Robin een abonnement aanvragen en gelijk met nummerbehoud en dan kan je over 1 maand overstappen, want je hebt natuurlijk een maand opzegtermijn. Mocht je je kaartje bij Robin al eerder krijgen en deze al kunnen gebruiken dan kan je dat ook doen natuurlijk (weet niet wat hun voorwaarden is voor eerder gebruik, dat moet je bij hun even navragen). Betaal je 1 maand 2 abonnementen. Je kan dus nu al bij Robin een abonneemnt aanvragen, nummerbehoud en over een maand bel je meer.

Dit is mijn advies, wat je er mee wil moet je maar kijken 🙂
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi PjotterO
Hoe is het gegaan? Ben je nog klant bij Vodafone en heb je je abonnement kunnen verhogen of ben je inmiddels toch overgestapt? Uiteraard hoop ik dat je bij Vodafone bent gebleven :blush:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic