peterhellmond

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuw abbonement

Hoi vodafone.

Ik heb een abbonement die afloopt in de 5e maand dit jaar.
Begin deze week een nieuw toestel met abbonement alvast afgesloten.
In de winkel vertelde ze . Zodra dit abbonement af is gelopen dan gaat het nieuwe in.
Echter gebruik ik wel 4g en heb ik op de vodafone app gezien dat ik nu wel de limieten heb van het nieuwe abbonement.
Hoe zit dit ?

Groetjes peter jansen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @peterhellmond

Geen dank de oplossing lag ook bij jouw zo te zien ;). Zou je dit Topic ''Als oplossing accepteren'' willen bedrukken zodat andere de oplossing ervan kunnen vinden.

Als je nog enige andere vragen hebt stel ze gerust!

Bekijk in context

7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! Peter,

Als je en nieuw abonnement aansluit vervalt je vorige bij de verval datum dan ga je gewoon verder met je nieuwe toestel. Over de limieten van je MyVodafone app bedoel je dan al je bel sms en mb diensten?

Geen zorgen als je bij je contract gewoon ook hebt gekozen voor 4G (LTE) dan komt deze ook op je nieuwe abonnement te staan.
peterhellmond
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik bedoel dus dat ik nu gb data heb 275 belmin. En onb. Smsen heb.
mijn nieuw abbonement word 2gb data met onb. Bellen en smsen.

nu heb ik de vodafone app geopend en zie ik dat ik nu al gebruik maak van 2gb internet en onb. Bellen en smsen.

dit gaat toch pas in als mijn oude abbonement is afgelopen in de 5e maand can dit jaar ?
hoe kan het dan zijn dat ik dit nu al kan gebruiken.

groetjes peter
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Deze gaan inderdaad pas in als je nieuwe abonnement begint, wat raar dat je toch de melding krijgt van je nieuwe abonnement. Is dit ook het geval als je via de PC inlogt?
peterhellmond
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zal dit thuis eens proberen, dankjewel voor je antwoord.
Ik zal straks een reactie sturen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Geen dank ik hoor graag van je :). Als je mobiel bent kun je ook m.vodafone.nl gebruiken kun je daar ook en check doen.
peterhellmond
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gedaan . Niet veel verder gekomen .
Telefoontje gepleegd zojuist en men vertelde me dat het nieuwe abbonement ingaat en het andere dus wegcijfert.
Deze maand word verrekend qua gebruik.
En verder kan ik dus al genieten van 4g, 2 gb data en onb. bellen en smsen.
Het nieuwe abbonement word als het ware overlapt over het oude abbonement.
Hartstikke bedankt !
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @peterhellmond

Geen dank de oplossing lag ook bij jouw zo te zien ;). Zou je dit Topic ''Als oplossing accepteren'' willen bedrukken zodat andere de oplossing ervan kunnen vinden.

Als je nog enige andere vragen hebt stel ze gerust!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic