Martin124

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuw abbonement

Geachte 

mij heb een nieuw abonnement aangevraagd 

met iPhone 12 nu krijg ik alleen een nieuwe Sim toegestuurd 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3615Posts
  • 1103Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @Martin124 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ontzettend leuk dat je bij ons een abonnement hebt aangevraagd. Logisch dat je ook zo snel mogelijk wilt genieten van jouw nieuwe iPhone 12! De simkaart heb je in ieder geval al ontvangen. Helaas heb je geen gegevens ingevuld in je Community profiel, waardoor ik geen kijkje achter de schermen kon nemen. Wil je dit alsnog doen en mij een seintje geven? Ook kun je uiteraard even bellen met mijn collega's van de afdeling status order. De beller is vaak sneller. Zij zijn gratis te bereiken via 0800-0560

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3615Posts
  • 1103Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @Martin124 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ontzettend leuk dat je bij ons een abonnement hebt aangevraagd. Logisch dat je ook zo snel mogelijk wilt genieten van jouw nieuwe iPhone 12! De simkaart heb je in ieder geval al ontvangen. Helaas heb je geen gegevens ingevuld in je Community profiel, waardoor ik geen kijkje achter de schermen kon nemen. Wil je dit alsnog doen en mij een seintje geven? Ook kun je uiteraard even bellen met mijn collega's van de afdeling status order. De beller is vaak sneller. Zij zijn gratis te bereiken via 0800-0560

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic