Sap

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuw abbonement

Goede avond,  

 

Zo juist heb ik een sim only  afgesloten , maar graaf wil ik mijn eigen nummer behouden,  

Is dat mogelijk ? 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Sap 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja hoor, dit kan. Als het goed is heb je tijdens je aanvraag de vraag gekregen of je over wil stappen met nummerbehoud. Is dit niet het geval, neem dan contact met Vodafone op. Dat kan op 0800-0560.

Daar kunnen ze je alsnog helpen. Maar je kan ook hier wachten op de Vodafone medewerker. Kijk maar wat beter en makkelijker voor je is. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Sap 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja hoor, dit kan. Als het goed is heb je tijdens je aanvraag de vraag gekregen of je over wil stappen met nummerbehoud. Is dit niet het geval, neem dan contact met Vodafone op. Dat kan op 0800-0560.

Daar kunnen ze je alsnog helpen. Maar je kan ook hier wachten op de Vodafone medewerker. Kijk maar wat beter en makkelijker voor je is. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @Sap 
Welkom op de Vodafone Community. 

Ontzettend leuk dat je bij ons een abonnement hebt afgesloten! Ik kan mij goed voorstellen dat je bij je nieuwe abonnement gebruik wilt blijven maken van je oude vertrouwde nummer. Zoals @Energieboy al aangeeft is de kortste klap om even te bellen met 0800-0560. Zij kunnen de bestelling dan direct voor je aanpassen. In het weekend zijn we op de Community niet aanwezig, waardoor de beller in dit geval sneller is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic