Ik heb net het abbo van mijn vrouw overgesloten van kon naar vodafone, nu heb ik voor nummerbehoud gekozen en aangegeven dat het abbo bij kpn 2 juli 2020 pas verloopt.
nu staat bij mijn nieuwe vodafone abbo dat het per direct ingaat en ze een nieuw nummer krijgt!
dit is absoluut niet de bedoeling en ik kan vandaag (zondag) geen contact krijgen met vodafone, hoe kan ik dit veranderen?
mvg danny seroo
06********
*Telefoonnummer verwijderd door moderator*
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Dannyseroo
Ik denk niet dat mijn voorganger het juist heeft.
Vodafone helpt je graag met het overstappen en zorgt dat je nummer mee gaat naar je nieuwe abonnement. Plaats op de website van Vodafone je bestelling en geef direct de optie nummerbehoud aan. Wel belangrijk om te weten is dat je vanaf 120 dagen voor de einddatum van je huidige abonnement je nummer mee kunt aanvragen.
Heb je dit niet gedaan dan ontvang je een nieuw abonnement en een nieuw nummer. Bel daarom 0800-0560 (je kan vandaag proberen te bellen en anders doe je dit morgen want je toestel zal toch niet nu direct al worden toegezonden).
Meer informatie kan je vinden op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml?webSyncID=01e3309d-ae1...
En je kan ook, als dat wil, proberen om een chat te starten, als er medewerkers aanwezig zijn, via de klantenservice van Vodafone. Het gaat vast allemaal wel goed komen, Vodafone kan je daar prima mee helpen.
Succes en laat nog even weten of het is afgelopen.
Als je overstapt van provider dan krijg je je altijd een tijdelijk nummer. Nummerbehoud gaat in als het oude abonnement afloopt.
Ik hoop dat je hier iets mee kunt
Groet,
Bram
Hoi @Dannyseroo
Ik denk niet dat mijn voorganger het juist heeft.
Vodafone helpt je graag met het overstappen en zorgt dat je nummer mee gaat naar je nieuwe abonnement. Plaats op de website van Vodafone je bestelling en geef direct de optie nummerbehoud aan. Wel belangrijk om te weten is dat je vanaf 120 dagen voor de einddatum van je huidige abonnement je nummer mee kunt aanvragen.
Heb je dit niet gedaan dan ontvang je een nieuw abonnement en een nieuw nummer. Bel daarom 0800-0560 (je kan vandaag proberen te bellen en anders doe je dit morgen want je toestel zal toch niet nu direct al worden toegezonden).
Meer informatie kan je vinden op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml?webSyncID=01e3309d-ae1...
En je kan ook, als dat wil, proberen om een chat te starten, als er medewerkers aanwezig zijn, via de klantenservice van Vodafone. Het gaat vast allemaal wel goed komen, Vodafone kan je daar prima mee helpen.
Succes en laat nog even weten of het is afgelopen.
Dank jullie wel beide, vodafone zit vanaf maandag 8 uur dus zal morgen meteen even contact zoeken!
dank voor jullie snelle reactie??
stay safe and healthy
Hey @Dannyseroo . Goed dat je aan de bel getrokken hebt! Heb je inmiddels contact met ons gehad en is er meer duidelijkheid? 🙂
Ja ik heb contact gehad en alles wordt oogelost!
dank jullie allen voor de duidelijkheid
gr
Top @Dannyseroo. Fijn om te lezen dat alles in kannen en kruiken komt. Bedankt voor jouw terugkoppeling. Mocht er in de toekomst wat zijn, dan weet je ons hier te vinden!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.