Hallo vodafone,
Ik heb vorige week een nieuwe telefoon besteld. Mijn oude abbonement loopt tot december dus ik kon nu al mijn abbonement verlengen en nieuw toestel krijgen. Ik had een samsung en heb nu een iphone besteld dus mijn oude simkaart past niet in mijn nieuwe telefoon. Ik dacht dat ik hem dan zou kunnen laten bijknippen zodat ik mijn nieuwe toetsel al eerder kon gebruiken. Nou heb ik gisteren de iphone binnen gekregen met een passende sim en een brief hoe ik deze sim kan acctiveren. Ook staat in de brief dat de sim automatisch wordt geactiveerd als je nieuwe abbonement in gaat. Ik dacht dus dat ik de sim nu kon activeren en dat mijn oude abbonement dan op die nieuwe sim kwam zodat ik mijn toetsel direct kan gebruiken. Sinds vandaag doet mijn nieuwe telefoon het, maar ik ben er achter gekomen via my vodafone dat mijn nieuwe abbo nu al is in gegaan. Deze zou pas in December ingaan. Opzich is het niet een heel groot probleem dat deze eerder is ingegaan (al vind ik de berichtgeving hierover erg vaag). Alleen nu hoor ik allerlei verhalen dat mijn oude abbonement wellicht ook nog doorloopt en dan zou ik dus dubbel moeten betalen! Terwijl op mijn oude toetsel het internet etc het niet meer doet.
Hoe zit dit precies?