christa95

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuw abbo ineens eerder ingegaan

Hallo vodafone,

Ik heb vorige week een nieuwe telefoon besteld. Mijn oude abbonement loopt tot december dus ik kon nu al mijn abbonement verlengen en nieuw toestel krijgen. Ik had een samsung en heb nu een iphone besteld dus mijn oude simkaart past niet in mijn nieuwe telefoon. Ik dacht dat ik hem dan zou kunnen laten bijknippen zodat ik mijn nieuwe toetsel al eerder kon gebruiken. Nou heb ik gisteren de iphone binnen gekregen met een passende sim en een brief hoe ik deze sim kan acctiveren. Ook staat in de brief dat de sim automatisch wordt geactiveerd als je nieuwe abbonement in gaat. Ik dacht dus dat ik de sim nu kon activeren en dat mijn oude abbonement dan op die nieuwe sim kwam zodat ik mijn toetsel direct kan gebruiken. Sinds vandaag doet mijn nieuwe telefoon het, maar ik ben er achter gekomen via my vodafone dat mijn nieuwe abbo nu al is in gegaan. Deze zou pas in December ingaan. Opzich is het niet een heel groot probleem dat deze eerder is ingegaan (al vind ik de berichtgeving hierover erg vaag). Alleen nu hoor ik allerlei verhalen dat mijn oude abbonement wellicht ook nog doorloopt en dan zou ik dus dubbel moeten betalen! Terwijl op mijn oude toetsel het internet etc het niet meer doet.
Hoe zit dit precies?
1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Het Vodafone Forum is een medium voor en door klanten. Jouw vraag is van persoonlijke aard waarvoor het wellicht nodig is om jouw gegevens te bekijken.Hiermee kunnen andere forumgebruikers je niet helpen. Neem even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen.Ik sluit hierbij dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic