janwolfard

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

niet meegeleverde headset en late aktivering simkaart

na enig speurwerk naar een nieuwe telefoon kwam ik uit bij de sony xperiaZ. tevens hierbij gekoppeld aan de meegeleverde headset tijdens de actieperiode. Intussen voor mij ook de meest gunstige provider gevonden . Dus vodafone +xperia z( inclheadphone) moest het worden. Voor de zekerheid even alles nachecken bij de vodafone winkel te Arnhem. De verkoper verzekerde mij dat de actie klopte en dat de preorder bestelling incl. headphone ook via de winkel kon doen. Dus telefoon besteld via vodafone arnhem. 28 februari heb ik gebeld of de telefoon al binnen was.Deze was binnen., dus op weg naar arnhem.In de winkel wisten ze van niets meer, terwijl wel alles in de computer stond. Zij raadden mij aan een feedback te schrijven. Glijk de 28e gedaan. helaas niets gehoord. Tevens lukte het niet om de sim kaart te activeren. Na 2 dagen en tot vervelends toe bellen eindelijk aktivering van de sim kaart. Via deze wil ik graag antwoord op de vraag hoe dit alles kan. Hoe kan het dat een winkelbediende namens vodafone iets toezegd en niet nakomt en dat ik 8x moet bellen zodat de simkaart geactiveerd wordt? Alsnog zie ik graag d e headset tegemoet. En kom je aub niet aan dat het een sony actie is. vodafone plaatst de advertentie en winkelbediende doet een toezegging, op tijd besteld etc etc. enige genoegdoening is wel gewenst, want iemand komt zijn toezeggingen niet na en ik ben het niet
6 Reacties 6
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi janwolfard,

Dat klinkt echt als een hele vervelende situatie! Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Het zou het makkelijkste zijn als ik je gegevens kon inzien, maar dat gaat niet via het Forum. Misschien is het een idee om even contact op te nemen via Twitter of Facebook, zodat we alles kunnen nakijken en eventueel navraag kunnen doen bij de desbetreffende winkel.


Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Ik heb je bericht trouwens ook even op het goed board geplaatst!;)
janwolfard
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoe krijg ik contact via twitter of facebook? met jou
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
janwolfard schreef:
hoe krijg ik contact via twitter of facebook? met jou
Via Twitter kun je ons bereiken via@VodafoneNL.
Op Facebook kun je een bericht plaatsen op de wall van Vodafone Nederland.

De persoonlijke adressen van Annabelle kan ik je helaas niet geven 😉
janwolfard
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volg jullie nu op Twitter. Chats Next?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Ja, je kunt ons nu een bericht sturen via Twitter.
Maar we volgen jou nu ook :D. Dus je kunt eventueel ook een DM sturen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic