na enig speurwerk naar een nieuwe telefoon kwam ik uit bij de sony xperiaZ. tevens hierbij gekoppeld aan de meegeleverde headset tijdens de actieperiode. Intussen voor mij ook de meest gunstige provider gevonden . Dus vodafone +xperia z( inclheadphone) moest het worden. Voor de zekerheid even alles nachecken bij de vodafone winkel te Arnhem. De verkoper verzekerde mij dat de actie klopte en dat de preorder bestelling incl. headphone ook via de winkel kon doen. Dus telefoon besteld via vodafone arnhem. 28 februari heb ik gebeld of de telefoon al binnen was.Deze was binnen., dus op weg naar arnhem.In de winkel wisten ze van niets meer, terwijl wel alles in de computer stond. Zij raadden mij aan een feedback te schrijven. Glijk de 28e gedaan. helaas niets gehoord. Tevens lukte het niet om de sim kaart te activeren. Na 2 dagen en tot vervelends toe bellen eindelijk aktivering van de sim kaart. Via deze wil ik graag antwoord op de vraag hoe dit alles kan. Hoe kan het dat een winkelbediende namens vodafone iets toezegd en niet nakomt en dat ik 8x moet bellen zodat de simkaart geactiveerd wordt? Alsnog zie ik graag d e headset tegemoet. En kom je aub niet aan dat het een sony actie is. vodafone plaatst de advertentie en winkelbediende doet een toezegging, op tijd besteld etc etc. enige genoegdoening is wel gewenst, want iemand komt zijn toezeggingen niet na en ik ben het niet