debbiekroonen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

niet kunnen registreren myvodafone

hallo,
 
sinds 2 maanden heb ik een abbonoment op vodafone. hiervoor had ik altijd prepaid, is ook altijd vodafone geweest.
nou wil ik graag mijn rekeningen in de gaten houden, maar elke keer als ik probeer te registreren voor een myvodafone account krijg ik een foutmelding en dat ik het nog een keer moet proberen of klantenservice moet bellen. nou heb ik alles geprobeerd wat betrfeft cookies verwijderen etc. maar niks werkt.
 
kan iemand mij helpen ?
 
 
5 Reacties 5
Alexpasop

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zit met het zelfde probleem, alleen ik wacht nog geen 2 maanden. Ik heb sinds vorige week dinsdag een abbonnement maar kan me ook nog niet aanmelden, ook ik had eerst prepaid.
Dennis_s

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 5Oplossingen
  • 2Likes
Hallo,

Het probleem is heel simpel en zo ook is de oplossing.

Omdat jullie van prepaid naar abonnement omgegaan zijn weet ons systeem niet zeker of jullie wel de zelfde klanten zijn. En om te verkomen dat vreemde mensen jullie gegevens zien moet een medewerker van Vodafone jullie telefonisch verifieren voordat het account gereactiveerd word. Dus neem gerust contact op met de klanten service 1200 of 0654500100.

Met Vriendelijke Groet,

Dennis
Vodafone Forum Moderator
no3o5

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb dit probleem, en ook ik had hiervoor prepaid bij vodafone.
Ik heb gebeld met 1200 maar er zit daar geen logische optie in voor hulp bij myvodafone
 
Ik heb bij het voor het eerst optreden van dit probleem een mail gestuurd naar de helpdesk. 2 dagen voordat ik antwoord behoor te krijgen ontvang ik een ontvangsbevestiging van mijn ingestuurde probleem met de melding dat er niet op tijd een antwoord voor mijn probleem is.
 
Nu ik bovenstaand antwoord lees, lijkt mij dat dit antwoord van vodafone een standaard mailtje is om de antwoordtermijn wat op te rekken.
 
Maar ik zal dit probleem nog proberen dit telefonisch op te lossen
helga

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik kan me ook niet aanmelde.
heb al 4 keer de klantenservice geprobeert te belle
maar snap er niks van?
krijg niemand aan de telefoon?
en een heel raar keuze menu waar moet ik nu uit kiezen?
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Helga,

Om het makkelijk te houden bel via 1201 en kies voor de data vragen / blackberry mobile connect of whatever. Dan heb je het snelst een medewerker aan de lijn en die kan het dan of voor jou oplossen of direct naar de juiste afdeling helpen.

Hierdoor hoef je dan ook geen irritatie te krijgen van het keuze menu!

groetjes,
Roy
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic