Frank_67

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

niet geporteerd?

eind oktober contact gehad met afdeling verkoop met de mededeling dat begin januari mijn contract bij Tmobile afloopt en ik over wilde stappen naar Vodafone red. De dame adviseerde de portering voor de feestdagen in te laten gaan dus spraken we af dat dit 20/12 zou plaatsvinden. Ook aangegeven dat in een nano sim wil voor mijn iphone 5s. De dame in kwestie zat alles in te vullen en leek te vergeten dat het om een portering ging, toen ik dat voor het einde aangaf moest ze een aantal pagina's terug in het systeem en moest ze alles alsnog opnieuw invullen, dit keer met gegevens voor nummerbehoud.

Deze week zie ik opeens dat er al geld is afgeschreven. Bij navraag vertelt men dat dit de abo-kosten van oktober en november zijn! Webcare kan me er niet mee helpen en verwijzen ze me naar de afdeling verkoop. Afdeling verkoop zegt weer dat ze het elder neerleggen en voor restitutie van de abonnementskosten moet ik weer ergens anders zijn....

Wel vervelend dat ik nu een heleboel moet regelen en van het kastje naar de muur gestuurd wordt, omdat de dame op de afdeling verkoop heeft zitten klooien.

Hoop dat Vodafone dit snel en naar tevredenheid gaat oplossen. ik wil:
Restitutie van de kosten
Een nano sim
Nummerbehoud
4 Reacties 4
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Frank,
Ik ben geen medewerker van Vodafone.

Jij hebt vermeld dat jouw abonnements-overeenkomst bij T-Mobile eindigt per begin Januari 2014.
Pas op die eind-datum van die abonnements-overeenkomst geeft T-Mobile jouw nul-zes-nummer vrij voor nummer-overdracht naar Vodafone. Zie jouw contract met T-Mobile voor de exacte begin-datum en eind-datum.
( = 12 of 24 maanden na de begin-datum van jouw abonnements-overeenkomst )

T-Mobile geeft jouw nul-zes-nummer absoluut niet eerder vrij voor nummer-overdracht naar Vodafone.
Vodafone moet zo snel mogelijk (dus op maandag 2 december aanstaande) alsnog een verzoek tot nummer-overdracht doen van jouw nul-zes-nummer naar het Netwerk van Vodafone per begin januari 2014.

Dit omdat een verzoek tot nummer-overdracht tenminste 30 dagen administratieve verwerkingstijd in beslag neemt. Houd dus intensief contact met Vodafone om dit allemaal correct te regelen.

Verder kan ik je helaas niet helpen. En andere, onafhankelijke Forum-leden waarschijnlijk ook niet.

Succes !

Netwerker



Frank_67
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dan gaan we maar even de druk opvoeren. Het contract bij T-mobile loopt op 2 januari af. Als Vodafone dus nog geen actie heeft ondernomen heb ik dus een dubbel probleem; een nieuw nummer én een contract dat bij Tmobile blijft doorlopen....
Frank_67
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vandaag weer de nodige personen aan de lijn gehad. Uiteindelijk doorverbonden met iemand in de backoffice. Hij gaf in eerste instantie aan dat hij me niet kon helpen [hij was immers backoffice] maar na uitleg heeft hij toch alles geregeld. Aanvraag voor porteren is tijdig gedaan en goedgekeurd. De juiste SIM gaat hij verzenden en hij heeft een aantekening gemaakt voor creditering.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Goed om te horen dat het uiteindelijk is goedgekomen Frank!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic