sjeuf

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

niet bellen en gebeld worden

Beste,
Ik heb sinds gisteren ontdekt dat ik niet meer kan bellen of gebeld worden. Sms'en en internet kan wel, simkaart is eruit geweest, toestel is uitgeweest, kruistest gedaan met ander toestel doet het dan nog niet mijn sim .
Vodafone winkel geweest, nieuwe simkaart gekregen doet het nog niet!
Wie o wie helpt????
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @sjeuf ,

Bedankt voor je respons terug. Goed om te horen dat het probleem is opgelost :).

Ik wens je nog en fijn weekend, en mocht je nog andere vragen hebben ben je van harte welkom op het forum!

Bekijk in context

7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @sjeuf ,

Oke, vreemd. Heb je al even gekeken op de werkzaamheden? Zo niet klik dan even op de links en zoek het gebied op waar jij woont of in de buurt woont.
sjeuf
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
He helaas was het maar een storing maar ik heb het overal!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @sjeuf ,

Oke, staan je APN instellingen wel goed? Je hebt al vele stappen ondernomen...

PS: Zijn deze problemen binnenhuis of buitenhuis?
sjeuf
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi, ik neem aan dat de persoon hier in de winkel ook naar heeft gekeken, en het is geen toestel probleem want bij een kruistest hetzelfde issue helaas, krijg bij alles onbekend getal als ik wil bellen,ik kan de klantenservice ook niet bellen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hee @sjeuf
In dat geval kun je toch beter het zekere voor onzeker nemen en niet van aannames uit gaan;)
We hebben alle instellingen voor onze telefoons op de website staan. Kijk er svp even op en loop alles na.

Groetjes, Per
sjeuf
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@ per sorry voor de latere reactie, het is inmiddels opgelost, ik was niet meer aangemeld op het netwerk, ze hebben dit voor me opgelost, de reden is onbekend
Gr
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @sjeuf ,

Bedankt voor je respons terug. Goed om te horen dat het probleem is opgelost :).

Ik wens je nog en fijn weekend, en mocht je nog andere vragen hebben ben je van harte welkom op het forum!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic