christinad

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

niet aangesloten bij netwerk

Hallo.

Ik heb sinds een tijdje.
Dat ik niet meer gebeld kan worden of kan bellen.
Er komt te staan niet aangemeld bij netwerk.
Als ik via mijn instellingen ga zoeken na mobiele netwerken.
Komen alleen t mobile en kpn in beeld.
Nou hebben we hier net een stevige onweersbui gehad weetniet of het hier iets mee te maken kan hebben.
Maar dit is niet de eerste keer dat me dit overkomt. En vind het toch behoorlijk vervelend.

Groetjes Christina
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Ik raad je aan om eens je internet instellingen te controleren via http://handleidingen.vodafone.nl/web/
Zorg er voor dat mobiele gegevens aan staan.
Tevens raad ik je aan om eens de dekking, storingen en werkzaamheden te controleren via https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml
Je kunt tevens een kruistest uitvoeren. Hierbij gaat jouw simkaart in een ander toestel en een werkende simkaart in jouw toestel. Is het de simkaart die niet werkt dan krijg je een nieuwe van Vodafone. Dit kun je tevens in een van de winkels uitvoeren.
Tevens raad ik je aan om eens contact op te nemen met de klantenservice hierover. Zij kunnen zien of er blokkades opstaan, hoe de simkaart zich aanmeldt etc. Werkt het dan nog niet kunnen zij een case aanmaken.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@christinad is het nog gelukt?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
We hebben geen reactie meer ontvangen. Daarom is het topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic